Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se. . .
Výběr: Print
10. 01. 2002
19
0
3226
Autor
hermit
. . .
SPOKOJENOST ZABÍJÍ
řekl jsem sestře
po první plzni
podívala se na mě
mírně se usmála
a dál scházela po schodech
pomyslel jsem si
že se mohla cítit šťastná
právě se setkala
s mudrcem
bylo mi skvěle
zamiloval jsem se
do sebe
Hernajs, hermite, na hlavu ne!
Ještě by Ti po ní chodili!!!
Jen ať si všichni nabijou hu... [cenzurováno], pokud by se Ti chtěli dotknout nohama té Tvé skvělé fousaté vlasaté básnírny!!!
S neskonalým obdivem (u díla, které snad pochopila)
Tvoje fanynka ░▒▓-_-▓▒░ Petula
jo, seš svině, ale hlavní, že je ti fajn
udělals to pro sestřino dobro, díky tobě nežije v bludu a zabije ji třeba něco lepšího než hloupá, povrchní spokojenost
Narkiss: o tom to ale tak moc není: byl jsem v počínající pivní euforii a na ségru jsem vybafl to první co mě napadlo, když jsem jí potkal, a dokonce mi to připadalo strašně moudrý, co jsem řekl... pak mi ale došlo, že to bylo hlavně tím pivem a jí to asi mohlo těžko nějak pomoct....;-)))...je to jen štěk o narcisství....
Gastarbajtr
12. 01. 2002
Tak tenhle text mě přivedl k radostnému smíchu, a pak že Hermit píše pořád stejně! K tomu je potřeba odvaha, i když může někdy vypadat jen jako drzost... Moc se mi to líbí, je to jednoduché přesně tak, jak to má být... neumím se vymáčknout, prostě mi narozdíl od Mozarta ladí forma s obsahem! (A to nejsem po první plzni!)
Hmm... A já budu, stejně jako Sama tvrdit, že to celé náramně sedí. Dokonce více! Velice mne ta situace a nálada oslovila... Proč? Já to mám nejen s myšlenkou (ta je v básni), ale i s obrazem (ten byl vyvolán v mé hlavě). Ono se to totiž stalo, ono se to odehrává stále kolem dokola:
V Praze je hospoda U krále Brabantského. Na záchod se tam chodí do čistě upraveného sklepení. Tedy po schodech. Stoly jsou i naproti tomu křivolakému schodišti. Také do pivního sklepa tam občas seběhne někdo z obsluhy. Každý večer tudy projde i plno žen a také paní hostinská. A u stolu sedí (za svou zahrádkou) podmračený mudrc...
Prostě, hermit vůbec není originální, drze opisuje ze života. Notabene, takovouhle perfektí zkratkou se nám podbízí!
V Praze je hospoda U krále Brabantského. Na záchod se tam chodí do čistě upraveného sklepení. Tedy po schodech. Stoly jsou i naproti tomu křivolakému schodišti. Také do pivního sklepa tam občas seběhne někdo z obsluhy. Každý večer tudy projde i plno žen a také paní hostinská. A u stolu sedí (za svou zahrádkou) podmračený mudrc...
Prostě, hermit vůbec není originální, drze opisuje ze života. Notabene, takovouhle perfektí zkratkou se nám podbízí!
░▒▓~_~▓▒░
«*»
Spokojenost zabíjí! Skvělý!
Těžce nemocný Wolker říkával: Nepřeju vám příliš zdraví, zdravý člověk zabíjí!
A měl pravdu!
Moc hezká věc, hermitku! Potěšila!
WannessaWhitecat
10. 01. 2002Matyjustin
10. 01. 2002
Rendo, ale né, s počínajícím alkoholikem....;-))))
kafka: právě že se před sebou chovám dost necudně....;-)))
Astalavista
10. 01. 2002
ach jo, hermite, tobě taky docela chvilkama houká, což je základ zrodu mudrce.
Lothare, víš že jsem se teď sám nad sebou musel rozesmát, že jsem možná fakt debil?? ;-))))))
a nejdu, mám tady eště práci..... to se ti řekni: di! já bych šel.... copavoto.....
píšeš dobře - ale tentokrát mi nesedl předposlední verš - je nějak kostrbatý a rozsekaný - a ani slovo mudrc se mi nezdá - vylepšuje to sice jako obvykle konec - ale... - ach jo a taky mi nesedí - "mírně se usmála a dál scházela po schodech" - vlastně mi nesedí celý druhý verš - skoro bych tě podezdříval, že jsi to trochu odbyl. že jsi prostě vyplnil prostor mezi prvním a posledním veršem, což je vůči nim škoda, protože ten konec je opravdu kvalitní.
každý strom potrebuje búrku
letargia je jedom pre tvorivosť,
každý má občas narcistické myšlienky
TIP*
je to tvoje báseň - a myslím, že nejsi zrovna autor, kterému bych navrhoval nápady do básní - to víš, mám tvou tvorbu rád - ještě někdy musím pořádně rozebrat, proč mi tak sedí, a taky si to k sakru už musím všechno přečíst - ale to neznamená, že když je to hermit, že dostane automaticky tip.
Mozart: :-)))))
...ehm... no to bych řekl, že to teda neznamená.....!!! *:-E
...jasně, já to beru - a právě tyhle reakce potřebuju.... ale vážně: zkus napsat svou verzi, třeba mě to někam posune a budu tuhle kravinku vidět z jinýho úhlu.... jo?
:-)
nuž, a děkuji vám .............. všem.............
není to kravina - ale zůstalo to na půl cesty - myšlenku těch prostředních dvou veršů bych nechal - ona sedí do ladění té básně - ale chybí tomu údernost - nemyslím nic tvrdého, jen čistou chirurgickou práci - něco úplně prostého a potom ten zničující konec.