Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJak rychle uklízí vodník
02. 12. 2011
5
13
3069
Autor
Sršáň
Jak rychle uklízí vodník
Ten má ale hrozný binec
všude samý orobinec
čti to ještě o řádek
teď už tam má pořádek
13 názorů
Avox, dakujem, si mila, aj Renegatka mi poslala foto, aby som videla, co to je,dakujem, dievcata:)
8hanka - slovensky se to jmenuje "pálka", lidově se tomu nesprávně říká "rákos" květy vypadají jako doutníky :-))
mozno sa tam nastahuje aj nas Rybnicek a skonci sranda:)
(primator Trencina, pri scitani sa mu par dusi stratilo, asi zdvihne dane, aby neubudlo penazi)
Stale netusim, co je orobinec, asi to nebude nieco od slova binec, ci ano?
a-n: Hlavně aby mu tam Národní výbor do těch nadměrnejch metrů nepřistěhoval několik tmavězelenejch vodníků ze Slovenska. To už by si rovnou moh' hodit pentli...
za ošatky z orobince
dostal na trhu tři mince
nekoupí si nové botky,
ale čtyři flašky vodky
přidal do ní puškvorec
sám ji vypil, lakomec
takhle díky orobinci
skončil vodník v chudobinci :-))
aleš-novák
02. 12. 2011
Původně měl rybníček vo průměru patnáct a hloubce dva metry. Teď to má průměr padesát a hloubku něco přes deset. Samozřejmě nemoh' tušit, že je ten rybníček plnej munice z války...
aleš-novák
02. 12. 2011aleš-novák
02. 12. 2011
Přečet' jsem si první dva řádky a stačilo. Že sem s takovou blbostí vůbec lezeš?! Tohle je seriózní kategorie! Zkus to ve vázanejch verších, tam z tebe budou mít radost!!!
:-)) *
aby uklidil ten binec
stačí sklidit orobinec?
když si sáhne na dno
všude samé bahno... :-)