Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLíbím se ti
13. 12. 2011
5
16
1032
Autor
Sidy
Díváš se do očí dlouze
podléháš mému kouzlu touze
Jsem svůdná vlasy hozené ležérně z čela
pohledem svlékáš šaty zcela
Líbím se ti nic neříkáš
jen zlehka se mě dotýkáš
slíbáš mi krůpěje potu z čela
prsa mou blůzku rozevřela
Jsem žena svůdná z masa a kostí
která teď rozkoší tvé tělo něžně hostí
Prostírám bohatě zdobený stůl
láska je víno chleba a sůl
V náručí jenom kvetu
tvé oči pro mě štěstím září
láska je když rozum úplně ti spletu
a unavená usnu polštáři
© 2008, Sidy ze sb. Projdi se mnou
16 názorů
blboun nejapný
04. 01. 2012
Book, jooo děkuji ti za názory, kterých si vždycky moc cením, víš, na básni se hodnotí úplně všechno, musí chutnat, je jako dobré jídlo, zvukomalebnost a hlavně myšlenka a také úprava.
Tady vidíš, že porotě nevadila ta klišátka ani rytmus, co pokaždé nemusí být na 100%, ale obsah děj, je to,co čtenáře musí uspokojit. 20 lidí přečte básničku a jejich pocity se budou různit,prostě každému z nás sedne něco jiného.
Srozumnění, tak jak to píšeš, tak nějak to je, otevřenost a upřimnost jsem našla i ve tvých básních a tomu dávám přednost.
Srozumnění, tak jak to píšeš, tak nějak to je, otevřenost a upřimnost jsem našla i ve tvých básních a tomu dávám přednost.
Bj. ahoj, rozhodně tě za ošklivou tetu nemám, respektuji názor každého autora a jsem ráda za otevřenou kritiku, či názor. Sama napíšu také svůj názor tak, jak jej cítím, proto tady jsme.
Děkuji všem za pozitivní i negativní komentáře. Jen pro zajímavost, tato báseň vyhrála hlavní cenu nakladatelství, je to důkaz odlišného cítění i toho, jak stále na sobě člověk musí pracovat, zachování rytmu není vždy podstatné,hodnotí se nejen myšlenka ale i úprava a celkový dojem z básně.
Nevadí mi ak je báseň nejakým spôsobom sladká, všetci máme svoj štýl. Ale neviem príliš prijať báseň ktorá má viac nedostatkov. Kolísajúci rytmus, slovné spojenia tiahnuce ku klišé. Táto báseň keby si poležala niekde v šuplíku a potom bola preškrtaná, prerýmovaná, potom by bola možno fajn. Ale je fakt, že som tu čítal aj oveľa horšie :-)
Richard Hrob
14. 12. 2011
no, to nevím :) ... někdy to prostě sedne, i když tam jsou formální nedostatky, někdy to nesedne, ani když je to jak chce dokonalé a líbivé...
To snad ani ne. Jen asi nejspíš poezii určitě rozumíš lépe a prostě si napsala, co si myslíš, což je přeci v pořádku.
kdyby to mělo nějaký rytmus bylo by to docela i hezké... některá metaforika je docela pěkné, ostatní ale upadá do klišé... škoda...