Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePESIMISMUS
31. 12. 2011
13
23
3245
Autor
srozumeni
všichni teď píšete vaše přání
i pro nás pro písmáky
a já nemám ani zdání
co příští rok nám přinese
tolik se bojím
budu mít na to platit internet?
zruším i pevnou linku
stejně jsem pořád v práci
když něco chci tak cinknu
na mobil
nájem nám roste
jak paprika uměle hnojená
jídlo se zdražuje
podloměj' se mi z toho kolena
a bude hůř
23 názorů
HadrovaPanenka
28. 02. 2012Sebastiana
05. 01. 2012libuse 007
03. 01. 2012
Vendulo, avox, Deepnes, Juno,Romane Alegno - moc vám všem děkuji za povzbudivá a někomu i souhlasná slova a některým za víru ve mě....Všem hezký nový rok a méně pesimistický, než jsem vylíčila u sebe.
Ještě nikdy nebylo, aby nějak nebylo... Nefňukej, veverko. Anebo si zafňukej, nebo dokonce zanadávej a pak se zase seber! Co už jsi toho zvládla, zvládneš, i to co přijde.
No jo, ona sice prý umírá poslední, ale občas stejně nakonec umře...Díky za povzbudivá slova.
Bonaventurová
31. 12. 2011
Hani děkuji, hezkou procházku.
Jiří, myslela jsem si to. Vítej v klubu pesimistů.
srozumenicko, toto vsetko poznam, pevnu linku som zrusila uz davno a nelutujem... u nas frcia ceny nahor priam astronomicky, mozno bude horsie, no kym tak nie je, nemyslime na to...
zle myslienky nas oberaju o radost zo zivota, aj tak si nimi nepomozeme, co ma prist, to pride...
dnes sa za oknom smeje slniecko a ja idem so synom von do prirody, aspon na chvilu, treba si uzivat to pekne, kym tu je...