...cítím se v zásadě stejně...jen vítězoslavněji:)
dite: jj, tak nejak - jaxi duchovne svobodnejsi:-)
ja jsem o tom nevedela, takze jsem byla. i kdych, pochybuji, ze bych vydrzela 1 den bez elektroniky.
oooomg, pismak konecne !!!
tak tohle jsem prošvih :)
feferonka: vybouchl ti počítač? :o)
jdu se udat. :( nějak to mám v tý hlavě popletený. sry..
tak ok...připravit všechny legální drogy...a pátek strávit alespoň v částečně změněném stavu vědomí:)
...to pude...
J: jee, na pismak...uz pozitri !
jak to oslavi(me)- ti, co vydrzi ?
Zbývá jen pár desítek minut. Je nás tedy osm - Magnificent Eight: .duke., Juno, Metta, feferonka, konias, heartrate, alegna, dítě_na_skleníku.
Písmák trpí nájezdy závislých uživatelů
vedených nelítostným Derem, který pro uživatele každý rok připraví něco nového a tím podpoří jejich závislost na serveru.
Proto se uživatelé rozhodnou vybrat ze svých řad několik statečných, kteří se pokusí jít ostatním uživatelům příkladem v boji proti závislosti.
Chtějí se svém plánu poradit s profesionálním uživatelem, který je nadchnul bravurním kouskem, kdy se dokázal ze serveru opakovaně na několik měsíců i let odhlásit a zcela jej přestat užívat a logovat se na něj.
Ten jim poradí, aby se nejprve pokusili vydržet bez Písmáka 24 hodin. Pro plán se podaří získat hned 8 zkušených uživatelů.
Dero se rozhodne naprogramovat server tak, aby v případě, že se někdo z osmi statečných pokusí na server přihlásit, bude jeho nickname okamžitě smazán.
Pokud stateční svůj slib nedodrží, zahltí Písmák nájezdy stovek a tisíců nových uživatelů, kteří Písmák zahltí tak, že počítač, na kterém server běží vybouchne a Písmák přestane nadobro existovat.
Boj o nezávislost uživatelů na Písmáku začíná.
No vidíš, podpory není nikdy dost. :)
Moc lidí se nehlásí, no. Přemýšlím, že tuto bohulibou aktivitu podpořím vypnutím serveru. Údržbu by potřeboval. ;)
se taky závazně hlásím, ale dopředu říkám, že to poruším, protože chci vidět, co se stane...
hlásím se, protože mám sedmičku ráda
zatím je hladovkářů zoufale málo, těšil jsem se, že v pátek budu v levém sloupci konečně úplně sám :o)
já mám spíš problém, že už mě přestal bavit i ten písmák :( prosím přidat do seznamu, ať jsem aspoň někomu příkladem! děkuji
no jo, ale roba mi dala na výběr písmák nebo sex, já volím písmáka, nechci topadnout jak Tiger
bejvávalo. nynější optický výzor písmáku je mě schopen unudit ještě dřív, než stihnu otevřít nějaké dílo.
v průměrné denní dotaci tady trávím zlomek času co třeba v letech 2003/4
jo.. a magneticky modrého.. ;)
.duke.: jj, jest na písmákovi cosi takového magicky magnetického :)
já jsem například svoji závislost na písmákovi vyléčil
tím, že jsem se stal závislým na jiných serverech
myslím, že tobě by se to tangensi právě docela šiklo ;)
dáš si tedy týden nebo měsíc, josephino? kdy začneš?
tohle je nanic - týden, měsíc bez, i nahoře třeba!
A hajdy do přírody, boyz and girlz!
uvidíš, koniasi.. třeba jo.. a třeba zavítáš do internetový kavárny a zrecidivuješ.. seš in ;)
Tak mě tam taky napiš...budu sedět v kavárně a zapalovat jednu od druhý, abych udržel ruce v klidu...taky nějaký to kafe a pár panáků možná...
ne, náhodou si myslim, že to půjde úplně snadno a lehce:)
s tebou vždycky, love. ;)
tak jo..se rozpojuju cvicne uz ted radsi
to právě asi nepude.. je potřeba ono virtuální kurtování na chvíli rozpojit, ale každej jel sám v sobě..
nemeli by se prihlaseni k sobe prikurtovat vzajemne ?
prima metto.. odměnou je dobrej pocit.. něco věcnýho si můžeš koupit..
Tak už vím, proč dneska (nebo to bylo včera?) jezdili někteří v pražském metru bez kalhot. Tady jsem našel odpověď. :D
Jsou za to nějaké věcné odměny?
kdo nedokáže být ani den bez písmáka, jako já před pár lety, je definitvně ztracen. jde to, přátelé
tak tam hlavně nechoď na net!
seš tam.. jasně, exploduje všechno: pc, notebook, mobil, i-phone, prostě šecko.. bych to neriskoval být tebou.. já se třeba hodlám nechat přikurtovat, abych to zvládl
hlavně se juno rozmysli, jestli do toho půjdeš! pokud jo, uvedu tě do seznamu..