Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMezidobí v ZOO
12. 01. 2012
3
10
1710
Autor
Aroganc
Opět byl
tím
dlouhodobě
nejsmutnějším
komikem
tonoucího mezidobí
od myšlenky
…
k činu
a spíš než
dětem
z Bullerbynu
se podobal
těm
ze stanice
ZOO
10 názorů
DeadKennedys
14. 01. 2012
DeadKennedys, Fixa není "Antidepresivní rybička", její počátky jsou v albech No burp a z Nietzcheho nic, Smutné a veselé vraždy by taky nehrála rádia, na kterých by to mohly děti a kočičky zaslechnout. To si jako skalní neodpustím. :-) Aroganc, nemyslím si, že "jejich texty vynikají jen proto, aby byly", to vůbec ne, jenže ty jejich si nečtu a nevím, jestli by mě v "tištěné" podobě zaujaly (tolik). /Nicméně nějakým způsobem mě ten Tvůj zaujal, jinak bych nenapsala.:-)
DeadKennedys
14. 01. 2012
Je to psáno z potřeby říci jak to je.. Fixu poslouchám od mala. Rozhodně bych neřekl, že jejich texty vynikají jen proto, aby byly... Ba naopak. Velice děkuji za reakce i kritiku;)
Mně naopak přijde tohle srovnání dobrý... Druhá věc je, jestli báseň vznikla jen proto, aby mohlo být vpuštěno do světa. Takže by mi byla nakonec asi nejblíž zpracovaná ve stylu Vypsané Fixy, linoucí se ze sluchátek, bez ambicí na něco jiného než je ovlivňování- vyvolávání- prohlubování nálady.
Ester Turian
13. 01. 2012DeadKennedys
13. 01. 2012
... srovnani deti z B., a Deti se stanice ZOO nasilny mi prijde...a po druhym precteni zjistrim, ze text je vlastne o nicem...
Když už píšeš takhle prvoplánově, měl bys mít alespoň smysl pro humor a nazvat to třeba Honzíkova cesta.