Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLaChapelle v Rudolfinu
15. 01. 2012
7
13
3039
Autor
Movsar
13 názorů
http://revolverrevue.cz/ivana-kyzourova-k-vystavam-vaclava-radimskeho-a-bohuslava-reynka
díky za čtení. já tam byl pro utřídění si názorů ještě na doprovedné akci - hádání se kritika (pospiszyl) a obhájce (burda) lachapella. příznačné bylo, že avizovaná obhajoba od zhruba druhé věty přešla ke kritice, což připomnělo procesy z 50. let, kdy obhájci běžně pro své klienty navrhovali tresty smrti. lechapell to tu moc "nedal". :-)
dítě_na_skleníku
19. 01. 2012dítě_na_skleníku
19. 01. 2012
takže můj odhad, po shlédnutí upoutávky na tuto výstavu, byl správnej. Myslím, že jsem návštěvou několika Warholových výstav svou zvídavost po pop-artu a současném americkém výtvarnu zcela upokojila. Ale výstava Gregoryho Crewdsona v roce 2008 byla zajímavá.
díky, ne fotky zase tak neprožívám, ale některé se mi hodně líbí - vitkin a pak klasika jako sudek a pár dalších. tohle ale bylo vážně slabé. něco podobného dělají třeba pierre et gilles, ale o mnoho povedeněji. proto jsem byl udiven tím obrovským zájmem.