Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senadpozemská úvaha
19. 01. 2012
17
28
3231
Autor
aleš-novák
jako papež
pokleknu
a políbím zemi
než do ní vstoupím
28 názorů
Děkuji za upozornění,příště příště budu pečlivější ve volbě slov a zkratek ;)
Ano, existují, ale rozhodně už se nejmenují "Jednotná". jsou naopak velmi rozmanitá. Ovšem mnohem rozšířenější formou podnikání v zemědělství jsou dnes akciové společnosti nebo s. r. o., popřípadě fyzické osoby.
Prosecký: Pokud vím Zemědělská družstva stále existují. Jejich málo, ale jsou.
Jarmila: Pak díkybohu jsem obyčejný člověk
Jarmila_Maršálová
20. 01. 2012
Jen je třeba si dávat pozor při líbání země v JZD, zda doopravdy je políbená zem a ne...
hovno.
O čem polemizovat? O tom, jestli až políbíš, ti bude umožněno, abys vůbec vstoupit mohl např. :o))))
aleš-novák
19. 01. 2012aleš-novák
19. 01. 2012
Alesku, "o krtkovi třeba jindy" je uz na mna prilis, tecu mi slzy od smiechu, diky za fajn vecer:))))
Jarmila_Maršálová
19. 01. 2012Jarmila_Maršálová
19. 01. 2012aleš-novák
19. 01. 2012aleš-novák
19. 01. 2012
ti nasi chlapci "schvalne" nechcu pochopit, aku zem sa to Ales chysta pobozkat pred vstupom do nej?:)))
Si nejdřív počkám, až z tebe bude papež, a až potom s tebou budu na dané téma polemizovat... :o))) *t
Jak znám Aleše, neměl tak úplně na mysli zemi. Už je asi dlouho v práci a plánuje tak něco na podvečer, až manželka ...
No dobrá, líbej si, ale pod zem se zatím jeste nechystej, takovou blbustku od tebe nechci. :-)