Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepovzdech
Výběr: Zbora, Danielane, Lyryk, Zuzulinka
21. 01. 2012
34
31
4258
Autor
dadadik
že takhle se to nedá dělat
ta slova třikrát podtržená
snad moje
když
objížďky jsou příliš zásadní
časté
a vlastně podstatné
ach moje touha po průzračnosti
31 názorů
dadi, já se k nim nahoru dodatečně přidám, i když ten čtvrtý už nepotřebuješ, přiznám se / a Ty to víš/, že pro to Tvoje miniatury mám velkou slabost, protože jsou tak krásně otevřené čtenáři
přimlouvám se, rozbory a výklady, nene, ruší a omezují vhled ;) proč číst poezii a pak používat překladač? když si koupím sbírku, taky neběžím za autorem, aby mi ji vysvětlil.
jinak moc povedená, opravdu
OK :)
myslela jsem, že reaguješ na toto výše:
ale musela bys mi to kriticky rozebrat, to miluju přímo :)
Dani, já nikomu nepodléhám, jsem tu už mnoho let a názor na toto mám dávno svůj a pevnej...
Tak já to zkusím (kritický rozbor milé S.÷).
Autoterapie... tohle mi jako první naskočí v hlavě, kdykoliv čtu nějaký text autorky dadadík.
Nezávidím jí její vnější výhled z okna panelového bytu někam do prostoru kontejnerů a živořících stromů, víc mne zajímá její vnitřní obzor, jehož hranice se zdají být ohraničené jen aktuální náladou pilné tvůrkyně křehkých textů, které jako kronika odrážejí aktuální stav duše jedné vnímavé bytosti.
Introspekce. Oblíbené slovo mystika a hlavně člověka! E. Tomáše pro mne snad nejlépe charakterizuje obsah krátkých básní autorky, která s až sebeobětující upřímností odhaluje své citlivé nitro pozornému čtenáři. Neskrývá nic: své pochybnosti, váhání, víru, smutek i radost a především naději - to vše před námi, věrnými čtenáři, defiluje v plné upřímnosti týden za týdnem a posiluje v nás přesvědčení, že svět není jen zvětšující se vyprázdněnost a samota, ale i domov bytostí toužících, hledajících a naslouchajících.
Stačí to tak? ÷))) **
:)
klidně výběruj, třebas to tam nakonec skočí :)
ale musela bys mi to kriticky rozebrat, to miluju přímo :)
brackenridge
21. 01. 2012
Ferýšku na mě to nějak nezabírá.... :)
i když vím, že vždy chceme to co nemáme že a tak ...
i když, jde o vidění jen