Vlasto, moc rád Tě tu vidím, drž se a pěkný víkend :-))
Marek
Když to neudělají ostatní, musí sám autor :-))))
Super ja ko vždy, je radost Tě číst,... do nechvalné diskuse jsem nedávno připsal, že by takové vysvětlení občas neuškodilo, ovšem měl jsem na mysli názor ostatních, ne autora :-)
Moře umí odnášet,
však někdy - kauza Jonáše
dokládá to nad pochyby
vyvrhne a navrátí
život s celou závratí
umístěnou do velryby
i obr zdolá Davida,
bez dotazu na příčinu vin
život klesá do hlubin
:
co moře schvátí, nevydá
Vysvětlování je ošemetné. Já osobně si ho nepředstavuju jako přiložení klíče k dekódování jednotlivých shluků slov, jakési prohnání díla automatickým překladačem, ale jako vyslovení celkové myšlenky jinými slovy. Je-li nějaká.
Diana: proto většinou nerad básně "vysvětluju", chci nechat každému jeho prostor, jeho cestu...
Hezký večer :-))
Petr, peřej, Čudla: díky :-))
A hele, já ty rozervané džíny přiřadila k těm puberťáckým pětkám - móda. Vždycky lze rozumět líp :-)
jo, ... a co: koráb - jiný.. .. :) *
Rád Tě tu vidím, Alegno, díky a měj se :-))
Ono to tam šlo jít i touto cestou, ale pětky by byly moc...
Mě to bylo hned podezřelé, přeci jen, pětky už jsou dost. Ale u těch zkažených děv jsem si říkal, že se to bere jinak...
Diana: Mám radost, že sdělení našlo odezvu. Potěšilo mě to :-))
Avox: Snažím se vnímat i depresivní stránku světa, to nic nemění na mé víře v naději...
VH:
Přibyly pětky (známkování ve škole). Za ty známky se skryje onen bič (lhostejnost ke konkrétnímu člověku a jeho údělu a podmínkám, jimž je vystaven). V děvách něco chřadne (v jedné konkrétní, u tisíců dalších) - a výsledkem chřadnutí jsou "bolavé pusto" (neschopnost se o svou bolest podělit, duševní trýzeň) a rozervané džíny (fyzická sešlost)...
čtivé, působivé, depresivní...
Mě zaujaly ty pětky, co přibyly v rozervané džíny. Není to nekalá reklama?
Marku, to je úžasně působivé, až fascinující. Oslovilo mne to a zasáhlo. Fakt umíš! Nádherná forma i metafory.*
Zapomněl jsem na avíza, napravuji...
Díky Vám všem :-))
Norberte: Tam je vypíchnutá právě ta jinakost. Že vlastní loď jde ke dnu, a místo toho on hledá loď jinou, aniž se vou snaží zachránit či ji zachránit může...
Mějte se pěkně,
Marek