Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMouchy spí
08. 01. 2002
6
0
3340
Autor
gd
Je zima
Tak co jiného dělat
Než spát...
Tak co jiného dělat
Než spát...
jojo, v jednoduchosti je nejen krása, ale i genialita :)))
mouchy jsou oblíbené téma (a vděčné)
t*
Morbid_Pimple
15. 08. 2003Zosha_in_Caribic_2
09. 05. 2003
ty brďo! To koukám! Hele, ale televize - vždyť tam stejně nic nedávaj...co sleduješ?
všechno. nejradši mám ženatý se závazky a ten novej seriál o ošklivý sekretářce. dobrý jsou i pořady u vaření, rád u nich žeru bůček.
:-)))))já nemám televizi. Tak nic, tady o tom si asi nepokecáme. Koukám na ni, jen když jsem doma (takže tak jednou za 3 týdny). Ale líbí se mi M.A.S.H. Večerníček pro dospělí, no:-))))
já to nevidím černě, ale bíle. léto je taky příšerný. ale zima je ještě příšernější, protože je právě teď. a děsná, tomu se nedá říkat jaro. jaro je dobrý, ale nesmí bejt moc zima, moc horko, pršet nebo svítit sluníčko do očí. taky nesmí foukat. vlastně jsem nejradši doma u televize. televize je nejlepší.
sníh je jen bílej bordel... a sněhulák je jen hromada bílýho bordelu, do který někdo zapíchl mrkev. nechápu lyžaře, je to jako by lyžovali na skládce a radovali se, jak ty plesnivý šlupky od banánů parádně kloužou! a vůbec... zima je hnus čiročirej.
JARO??? To jako myslíš pět stupňů a sníh! Žádný jaro není a spát se mi chce velice!!! HERGOT!
:-) Mě ten sníh nevadí. A jaro už přeci začalo - předtím, než byl sníh bylo pěkně. A spát se mi taky chce...že by jarní únava?:-)))))
co se certa tyce co jineho nez karty s nim se da hrat kdyz ma kopyto a ocas na blbou stranu