...zvláštní, ale vše říkající :o) ... prolog super... *
Na jednu stranu temné, ponuré, ale závěr vše říkající...
!*
Pěkné - jestli můžu vůbec hodnotit.Též mi to něco připomíná:*))
dela to na me dojem, ze se dost boji do te tmy vejit, pred dverma to byla pohoda, tam mu to slo.. ale za dverma..bojim se ze nema paru ..jit tam a dozvedet se co tam je..myslim ze nema slova, impresomilec
pěkně to dýchá zvláštnem
*!t
lupo: Každý se svým způsobem bojíme vejít do tmy, ať už je to tma za dveřma, tma venku, či jiné neznámo, třeba i to v nás.
Možná jsem to nepochopila správně, ale pokud ano:-))), pak myslím, že Krel velmi dobře popsal ten pocit, který každý z nás už nejmíň jednou až tisíckrát v životě zažil:-)), ale je to samozřejmě věc názoru. Pa.
pa Modono, co je vetsiho nad oblohu vecne modrou a vasne vecne krvave ?
Jo, no to je složitá otázka:-) Nad oblohu věčně modrou asi nic:-) vášně věčně krvavé nemusím.
Tedy co by mohlo být většího, hmmm, třeba Rudý posun? :-)))))))
jsem determinovanej, nebo se mi to zda chlipny? :-)) to je jedno, v kazdym pripade diky krelovi za skvelou stafaz
Rudý posun??????Chlípný?????:-DDDDDDDDDDDD
ja vim zes mela na mysli uplne bezpohlavni vec..cert vi kde se ve me ty myslenky berou..konec polemiky, krel bude nestastnej ze tu bude muset uklizet
Tajemné, jak ze severských bájí, leč je v tom víc... . Kousek pěkný to stojí za tip*
heroické, pompézne
a vlastne tak osobné, sebereflektujúce
*
myslim, ze vsechno co znas jsou jen dvere do te tmy...
Nazgul:Jat tma, dveře tma? Jak nedovedu představit ?
lupo: Proč myslíš, že všechno co zná, jsou dveře do tmy? Jiste, že přede dveřma tma není, protože co je přede dveřma to víš a vypínač je na dosah, nikdy ale nevíš, co je za dveřma,co je ve tmě a vypínač je daleko, může tam být cokoliv.
Krel: Ta báseň je moc dobrá, reálné abstraktno, abstraktní realita:-) *
Hezká, moc hezká záležitost. Jen bych to trochu rozházel do strof, na souvislý text už je to moc dlouhé (můj skromný osobní názor) A jak už je u mě při čtení většiny Tvých básní zvykem, dostaneš T!P :o)
Bohužel z toho dýchá realita, stejně jako smutek.
Tip
..trochu mi ty obrazy kazí moře, nehodí se mi k představě koukajícího básníka z okna na poletující sníh. Atmosféru to rozhodně má, přímo skvělou!!!!!!!! /*/!!!!!!!!!!
Už jen těch několik prvních veršů! Dychá na mne tajemno, dětský strach a dychtivost, protože může za těmi dveřmi být cokoliv... a ty rekvizity - jednorožec, oltář s vodou pětí moří, ohňostroj a doutnající výhonek - umíš! Nádhera! TIP :-)))
Tomu rikas trochu jo? :-))) ...ehm ehm... zpet k basni... naaadhernej prolog... skvela atmosfera a vyjadreni... ta basen se cte sama ona vazne mluvi krutosti realismu ...mozna
!*