Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNesnesitelně něžná
21. 02. 2012
19
30
2064
Žijeme si spolu tak nějak
postmoderně
náš byt
tichá kobka v druhém patře
nemáme okna
nemáme cíle
v láhvi na stole posledních pár úsměvů
a ty pořád opakuješ
nedívej se na mě, když spím
prosím
je to nesnesitelné
jenže copak to jde?
když
jsi jediný kus nábytku, který ještě slouží
tak, jak má?
30 názorů
Jo, já vím! :) Poděkoval bych, ale za samozřejmost se prej děkovat nemá!
Rifkele Odpadson
24. 10. 2012Mě ten sexistický konec potěšil... A to si říkám žena.
malý_orlík
20. 07. 2012
Dlouho jsem nenašla dobrou poezii.. jt, a teď až ty. Je ale pravda, že jsem tu pár let nebyla.
Veselý smutek
25. 02. 2012
..slovo "fair" nesnasim, sry:D...a jakypak "nastrel tipa", mazliku? ...si myslis, ze vsecko, co doctu, votipuju, nebo co?...o))
Honzyku, tak alespoň nastřel tipa, když už jsi to četl, ne? To by bylo fair!
...konec az odporne sexistickej...a vubec, se neuraz, ale 1 zvast za 2.---------------
P.S. .. a neabys napsal /jediný kus nábytku slouží jak permafrost/ a myslel, že máš vyděláno!
byl jsem v podobný situaci, ale rozhodně mě nenapadla takhle vtipná odpověď :DD *
Death Biscuit
21. 02. 2012Death Biscuit
21. 02. 2012
Rajmunde, já vím. Tak alespoň nastřel tipa, jo?
:-)) Jde mi o to, že celá báseň by pak mohla znít:
Žijeme si spolu tak nějak
postmoderně
Zbytek už je jen popisem a dokreslením. Nic nového neobjevuješ, navzdory tomu, že používáš zajímavý výrazy. Kdybys neprozradil pointu, pak by báseň pro mne fungovala líp.
Tak si k tomu ještě něco naštuduj a bude bene, ne?
Myslím, že je to velmi kvalitní báseň. Jedna z nejlepších, kterou jsem napsal v průběhu posledních dvou dnů.
posledný kus nábytku, ktorý v živote človeku slúži tak ako má je rakva ... ty máš doma rakev?