Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSněhožírné pole...
Výběr: kafka, hermit, Wopi, Lyryk
10. 01. 2002
24
2
7889
Autor
papouch
Sněhožírné pole zajícně oťapkáno
Myšší hájvej No. 66 Stoh - Les (a zpět)
Lámaná hatmatilka klínopísma kopýtek o tom,
kde sůl lízat lze
Těžkoťápy holínek Pozor! Obsypáno bukvicemi!
Teď pětpeněz nehrozí
Buď hodněpssst a zvíš,
že tenhle tichozvuk
je živý
Myšší hájvej No. 66 Stoh - Les (a zpět)
Lámaná hatmatilka klínopísma kopýtek o tom,
kde sůl lízat lze
Těžkoťápy holínek Pozor! Obsypáno bukvicemi!
Teď pětpeněz nehrozí
Buď hodněpssst a zvíš,
že tenhle tichozvuk
je živý
2 názory
Karpatský knihomoľ
23. 11. 2016tá píše, jemná po medu osobitá po Tomovi /*
kristufek_fousek
01. 07. 2005Monty_Python
08. 02. 2002
JiKo je nejlepší!!!
(A bude za to po zásluze potrestán. :-)))
lmat - vypocené?? Nééé, vychlastané :-)))
Miw.: JO! :)
JiKo ale Tys řekl :-))))
(.....máte právo nevypovídat. Vše, co od této chvíle řeknete,
může být použito proti vám... :-))))
Miroslawek
22. 01. 2002
Wopi: já přeci píšu svůj názor takže to tvrzení je absolutní pouze z toho tituli, že JÁ si myslím, že atd atd. Neexistuje přeci univerzální slovník významu slov. Ber to jako celek a hloubej co jsem řekl. Neslovíčkař.
Alina:Těžko říct zda jsem nas*anej na celej svět já, anebo on na mě. Co myslíš ty? Kdo na koho?
JiKouši, zlobíš :o) snažíš se mi tu předestřít problém ala slepice x vejce.... Ale já mám v tomto případě pocit, že svět Ti jen reflektuje Tvoje bolístky a jedůfky....
A už dost, nechci tady takhle pindat bráškovi pod básničkou...kdybys ještě chtěl něco podotknout, piš mi,prosím do zpráviček.
A tady je jeden úsměv a jedno spešl pohlazení proti trápením - extra pro Tebe*....*....*...*....*....*....*....*....*....*....:o))
je rozdíl
"tohle je teda pěkná blbost"
a
"já si myslím, že tohle je teda pěkná blbost"
...víš?
To první je kategorický odsudek
to druhé je vyjádření něčího svrchovaného názoru...
Čeština je natolik nádherná, že umí vyjádřit
i ty nejjemější nuance...
Pokud je někdo neumí používat, .... hň chň chňááá :-))
Papoušku, bráško můj milounkej :o), ty umíš ale krásně bejt psss a umíš o tom náramně vyprávět....
*o*
Petulíí,díky za avízko, jak sem teď moc nechodím,asi by mi tohle pohlazení uteklo....kujůů
JiKo- hele,jak Tě tak v poslední době poslouchám, říká Ti vůbec něco věta:"..dělat někomu radost?" - smutníš mě!!! :o(
Alina: Jak dělat radost? Radost člověk přeci dělá tím, že pro druhého něco udělá. Rozhodně do toho, ale nepočítám neupřímnost a falešné chválení. Prostě se mi tohle dílko nelíbí tak jsem to napsal. Co je lepší pochlebovat neupřímě "jééé papouchu jsi dokonalej..."
Papouch má prostě i lepší díla, tohle se mi nelíbí a napsal jsem to. Znáš vůbec větu: "Nelíbí se mi to" ?
něco ZCELA jiného je "nelíbí se mi to" a něco jiného absolutní tvrzení "Ta báseň je... "
Ale JiKoušku milý, já přece vůbec nemyslela tenhle konkrétní případ. A myslím, že to víš.
Určitě máš pravdu, že se ti něco může nelíbit a pak je dobře říct to nahlas! Tím děláním radosti jsem měla namysli to papouší pohlazení - a nikoliv chvalozpěvy v kritikách....ale....myslela jsem to obecně...v poslední době se pořád jen zlobíš, křičíš, jsi nas*anej a bolavej - na celej svět. A to mi je líto!
.....už raději mlčím.....a. *o*
Inu,
každý to vidíme jinak...
To je asi normální.
Já jsem tím nadšená proto, že to beru jako legrácku, blbůstku, hravou volovinku s vtípky (bez ohledu na to, v jaké je to kategorii).
Nakonec, známe papoucha, ne...
Jo, kdyby to někdo vydával za (smrtelně) vážnou moderní poesii, asi bych také reagovala jako Ty, _JiKo_, ale takhle mne to jen pohladí po "Šedý můře kostkový"m jak říkává alina...
Ale, _JiKo_, máš mé uznání, že nepodlehneš davovému jásání...
Papouchu nezlob se, ale tohle je teda pěkná blbost :-)
ps: ten výběr nechápu. Ta báseň je výrazná pouze v jednomm směru
.............no, ..... víš JiKouši.... já jak chlastám,
tak zapomínám normální slova,... víš... tak si musím
vymejšlet ňáký slova nový...........
:-))))
Miroslawek
10. 01. 2002
Nesouhlasím s Miroslawkem.
Návštěvní kniha paní zimy nehledí na nějakou kaňku a neohrne nad stylem. Je ráda za každý zápis.
típ
fantázia našla ventil !!!
fantázia ako všeobecno
v tebe ako konkrétne
Tip*