Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJste zamilovaní?
27. 03. 2012
3
76
4438
Autor
.duke.
Nebo: chtěli byste se zamilovat?
Milujete někoho?
Z Písmáčka?
Dera?
76 názorů
nevím jak láska k "písmáčkovi" ale lyrické vztahy, pocházející odstud mě sem přivedly
Haha. To jo.. A lásku především, velikou porci! Mar je prima, to je jistý!
Pomerančová
01. 04. 2012dítě_na_skleníku
01. 04. 2012
Lydie, Lydie, tyhle hry znám moc dobře a hrát je s tebou nebudu. Nemá to totiž nic společného s láskou. Tebe to asi baví, ale mě ne. Zahrej si to s někým, někdo se na to třeba chytne. Víc lásky ti přeji, potřebuješ ji převelice. A zamilovat se, to především!
Máš na mysli snahu hned několika uživatelů o to, aby si k přepisu textu z knihy doplnila také jeho autora a zdroj, aby to nevypadalo, že jsi autorkou sama? Vzpomínám, že ti to tehdy trvalo dva tři týdny a udělala jsi tak teprve poté, co tě o to s láskou převelikou požádal majitel serveru ;)
Dítě z Jericha
30. 03. 2012
i přílišná intelektualizace může mít zdroj v deficitu lásky, lydie. že ty ses nešťastně zamilovala!
čekal jsem, kdy tyhle kousavé věty přijdou.. a už je to tu: jasný symptom deficitu lásky ;)
dovolím si citovat něco s Bible /ačkoli nejsem vzorná křesťanka, tenhle citát, myslím v podstatě vystihuje i sílu víry a člověka...protože to neexistující a nehmotné se vždycky vyvíjí od toho hmotného, existujícího/...
"Bůh je láska, kdo v lásce přebývá, v Bohu zůstává a Bůh je v něm..."
Lásku cítím k věcem které neexistují. A miluju ty, kteří jsou ještě úžasnější než ty úžasné neexistující věci :)
no vidíš:)...takže neptat se, jo?....člověk, co má v sobě lásku, je zamilovaný furt...je to ta nejjednodušší věc na světě
jsem 17 let vdaná, co myslíš?...20 let s jedním mužem, co myslíš?...vydržela bych to, nebýt zamilovaná:)
Je to tak: ježíš je láska. Těší mě, že tu někdo ježíška zmínil. Bylo na čase.
vindal drámo
27. 03. 2012
mno.. jako proc myslis, ze tady to secko delam.. jen tak?.. depa.. to z ciry wobrovsky neutuchajici lasky precik.. ;-).. cili jo.. jak plasen!!
To přesně nevím. Ale k něčemu vznešenýmu bych řek. Seš zamilovaná? A ty LM?
mno.. nevim jak to delas... le me wopcas umis spolehlivje rozesmat..:-) hlavně tema drobnostma.. ;-)
Já miluju asi všechny kritiky. Nastavujou neustále svoje záda a každej jim na ně může naložit a oni se nevzdávaj a táhnou ten náklad dál a dál. Je za tím láska podle mě.
Je to tak: Písmáček rozněžní - je totiž plnej lásky. A opakování týto mantry má nirvánovskej potenciál. To už je odzkoušený. Už několik lidí tohle zjištění katapultovalo z tohodle serveru ven - už nepotřebovali tady bejt, protože dosáhli satori.
:)
ad 1: ano
ad 2: viz ad 1.
ad 3: viz ad 1.
ad 4: ano
a myslím, že je to "zjevné" :)
Láska k samotnýmu Písmáčkovi je myslím nejvyšší level lásky co může bejt.
Každej zápornej písmáčkovej hrdina je ve svý podstatě deprimovanej nedostatkem lásky.
Tak na Písmáčku miluju všechny záporný hrdiny. Ale tajně, pochopitelně.
Přesně: čerstvý zamilování the best! Podle mě je tady na Písmáčku teď hodně lidí zamilovaných. Je to cítit z celkový atmosféry serveru. myslím se tu láska úplně začala rozrůstat. Stačí jeden člověk s velkým srdíčkem a spousta lidí se láskou nakazí.
Jo, jsem, ale už to není tak čerstvý :-) čerstvý zamilování je nejlepší, to ti přeju :-)
To je možný. Ale víš jak: pořád se to může různě měnit. Seš teďkon zamilovaná, Janino? Já sem se asi dneska zamiloval totiž.