vděla jsem most ..pak pustý břeh...věděla.... že je to naposled....
To víš, některé vzpomínky jsou hodně hluboko. Ale díky.
asi to pořád ještě bolí...***
Díky, Robine, za návštěvu a tip :-)
Fajn dílko, vtáhlo mne :-)
RM.
*
a sun díky za návštěvu a tip, je to tak, jak píšeš.
Někdy to tak je že spulad duší cítí jen jeden a ten druhý je v myšlenkách už jinde. Moc pěkné tip ASUN
halivero, díky za přečtení.
jako písnička - výpověď by to šlo. veršema, ani volnýma, bych to nenazývala
Sestřičko, díky za hodnocení i krásnou muziku. Pozdravuj sluníčko :-)
Šepot..., děkuji za návštěvu i názor.
..jako David..ale jinak fajn:))
Díky, pokusím se ji najít...
Napsal ji Kenneth Patchen.Jen nevím, jestli je název správně ale až na něj narazíš, uvidíš..moc sbírek u nás v knihovně neměli, nevím kolik jich vyšlo.
Dave, děkuji za návštěvu a názor. Báseň o které píšeš neznám, ale rád bych si ji přečetl. Kdo je autor? Mě inspirovala jedna píseň Jarka Nohavici...
líbí se mi to, prchavost chvil s někým, to, že si to uvědomíme až pak..Připomíná mi to báseň Povaha lásky viděná jako hledání ztraceného.
Malvíno, díky za přečtení a názor.
Nebylo by to špatný, ale ten pianista hraje monotónně. Necítím tam ten náboj zklamání. Asi jako píše D.Petrik - místy vypustit doslovnost
Nebylo by to špatný, ale ten pianista hraje monotónně. Necítím tam ten náboj zklamání. Asi jako píše D.Petrik - místy vypustit doslovnost
Davide, díky za návštěvu a názor.
Misty prilis upovidane: mnoho veci je mozne v poesii rici bez doslovnosti. Necte se to spatne.
Alegno, díky, šlo mi hlavně o tu náladu, takže jsem rád :-)
sedlo mi to do nálady, jsem nějak přesycená nových slovních obratů a obrazů, tohle je něčím "čisté"
Děkuji Všem za cenné postřehy.
Mně se to líbí až na ty poslední tři řádky... začátek mi přišel naopak fajn, krásně mně pohltil do té atmosféry.. možná jsem byla nějak naladěná na tuhle vlnu.. tři poslední řádky bych nahradila doslovem od Budteveseli...:) je to sladké, ale v téhle básni mi to neva...
Reálně a příjemně mi to zní. Až na, mno..trošku skomírající začátek je to fajn.
Promiň, ale to je šíleně "teplý" a bez nápadu, bez jedinýho pěknýho obratu. Za mě tam, bohužel, není nic, nad čím bych se pozastavila, co by ve mě zůstalo.
A pak mě tyhle tóny rozpustily,jako bonbon ve sklenici vody.