Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJdeme na pivo zralý na občanku (aktuál)
10. 04. 2012
3
43
4002
Autor
dítě_na_skleníku
Kdy: 20. dubna 19.00
Kde: Lucky Luciano (náměstí generála Kutlvašra 6, Praha)
Kdo: koli, hlaste se
- tak závazně, jak jen je možné
Vědět se nemusí. Slavit by se mohlo.
43 názorů
dítě_na_skleníku
27. 04. 2012
Tragicus: Když já jsem nejvíc na hlavy..! :-( (aspoň co se týče fotek teda--)
(nevolejte nikdo Pištu, ať nemá radost!)
..jo, jediná další výtka je, že ta těch fotkách nějak chybí Tragicus... .-)
papouchu!! Za to ode mě dostaneš něco na stránku!! 8-) Nádherný fotografie!! (!!!) Škoda, že tam taky nejsi.. :-// .-)
Mimochodem...- nemáš uložený fotky ze starejch písmáckejch srazů, co tu byly zveřejněný?? Nemůžu je najít.. :-(( Že bys mi je moh nějak poslat mailem nebo tak něco..
dítě_na_skleníku
26. 04. 2012
tak tedy tady:
http://pousek.rajce.idnes.cz/2012_04_20_Pismaci_v_Praze
tady
avi všem kromě hynajse
Milly dělá se na tom .. teda nedělá, dnes se přišlo opět ve 21:00 z práce a je se unaveno .. ale co nejdřív .-)
Cornelie: Jsi omluvena, i tak to bylo fajn.. .-)
Příště, schválně, za kolik let.. .o)
Papouchu, co obrázky?? 8-) (+ díky za dolet z daleka)
Díky za avízo, nicméně nějak jsem nakonec nemohla, ale počítá se, že jsem v Praze byla dneska? :D Počítáá..že joo? ;) No tak i tak kdyžtak někdy příště :,) Snad :)
Pomerančová
21. 04. 2012dítě_na_skleníku
21. 04. 2012Pomerančová
21. 04. 2012
Dobré. :)
A díky, dítě, za organizaci, užil jsem si to. Jen se obávám, že jsem ti zůstal viset za nějaké vína...
dítě_na_skleníku
21. 04. 2012Pomerančová
21. 04. 2012
Tak já teda přijdu. Ale jestli tam nebudou hezký holky, tak zase odejdu. Třeba dismorphia kdyby se ukázala!
Nemám rád prahu...má energii vyčpělou jak limonáda v letním horku a barvy amerického sitkomu.
Chrmmm...mám velké cukání dorazit, jenže stejnak bych musel zase po osmé vystřelit, abych stíhal bus dom do Liberce.
Tak hold ne, chjo :(
Pro Milly:
Jezdím (téměř) kolem cestou z práce, jen nevím, není-li to na mě pozdě :-)
Děkuji za avízo.
dítě_na_skleníku
15. 04. 2012vindal drámo
14. 04. 2012
Já asi taky. Včera jsem to tam byl omrknout. Už tam sedí Pišta a drží stůl. Čímž jakože nenápadně naznačuju, že tam taky bude :)
By se mi to hodilo, mám to kousek, neb přebývám na Královských Vinohradech, navíc opravdového živého písmáckého autora jsem na vlastní brejle ještě neviděl; opravdový živý písmácký autor bude asi něco jako Marťan, yetti nebo tak podobně, což by stálo za to vidět, určitě to bude něco, jako se dřívávejc ukazovalo na poutích, což mne naplňuje touhou něco takového vidět, jenže máme ten den třídní sraz po x letech, tak se mi to bohužel nehodí...