Na vztek jsem taky myslel, ale nechtěl jsem být za srabíka :)
Vampi..to je taky jedna z moznosti. A ja jeste zapomela na jednu moznost,s kterou jsem se ztotoznila ja. A sice vztek a hluboke urazeni. Ale to uz je stara historka. Dik.
Je to pěkný..a blbůstka to rozhodně není..ale u mne tam kde končí láska začíná bolest.......:)
Vendulo dík.
Alegno, Tobě také děkuji.
Hani, láska k jídlu je nekonečná-souhlas.
MKBaby, děkuji. To je dobré pokračování. A velmi pravdivé i u mě.
blbounku, děkuji za vysvětlení.Takhle je to už srozumitelné. Vlastně láska v sobě. Ale láska k jednomu člověku prostě skončit může....
MKB, u mna jedlo nezacina, nekonci, ono proste je:)
... je vsade, kde je laska, priatelstvo,i kde je lahostajnost...laska ide predsa cez zaludok, laska k jedlu je nekonecna:)
Tam, kde končí, přátelství, nepřátelství, láska atd., u mne začíná jídlo :)
...nemůže,byla-li.Nemluvím o touze,zamilovanosti,sexu
Láska,cit dvou,se jen rozpůlí a ztratí na síle.
Ta,co zůstane v tobě,
pak čeká(hledá)druhou polovičku do skládanky
blbounku, to vypadá, jakože podle Tebe láska nemůže nikdy skončit...Nebo tomu nějak špatně rozumím. Ale i tak díky za stopu, co si zde zanechal.
...láska,pokud to láska byla,vždy zůstává,
jen má jiný rozměr,neoraničený:
sexem,přítomností,starostmi,úmrtím a pod.*
..snad nejsmutnější je lhostejnost v lásce, v přátelství nevítaná, jen v nepřátelství je úlevou..
**
Petře, je to tak, díky.
NaNov, možná máš pravdu...
avox, je to jen blbůstka, ale děkuji.
poněkud zjednodušený pohled na vztah dvou lidí... ale jako námět na úvahu dobré */
pozitivně holky :) .. kde končí nezájem a lhostejnost - může začít láska..
jo, po předělávce - lepčejší ..
A tak za prvé, Ty přemýšlíš ráda. A za druhé, je to jen blbůstka, tak zas až tak mozkové závity nenamáhej, to za to nestojí. Děkuji za tip a za přečtení.
na druhu stranu zamilovanym sa zda vsetko krajsie, lahsie, ruzovejsie...skoda, ze je to len na dobu urcitu:)
ale áno, môže byť
súhlas *
Máš pravdu, je to tak. Lepší je nepotkávat. A navíc, být nezamilovaná, má také své výhody. Člověk vidí zase jiné věci, které v tom bláznivém stavu mu unikají.
,,...a pak už jen potopa"- chi,chi. Petře díky.
Hani, zase jsem to nepatrně předělala...
srozumenicko, ono to spolu suvisi...aspon u mna... jednotlive etapy boli od lasky k nepriatelstvu, lahostajnosti, prazdnu...stretnem ho po rokoch a nic, cudzi clovek, nechce sa mi spominat na nic spojene s nim, necitim nic, ani chvenie, ani hnus, proste vo mne prazdno.......blbustka to nie je, je to nas zivot:)
..tam, kde končí lhostejnost, začíná .. :) *
Ale vlastně se tak úplně neshodujeme. Každý má možná ty fáze trochu jiné. A ta prázdnota je asi důležité slovo, ale nějak se mi už nedaří to tam zapasovat. Tak, je to jen blbůstka...
Hani, děkuji. Stačila jsem doplnit, než jsem si přečetla Tvou kritiku. Takže se shodujeme. To je jasné. Ono to nebývá tak černobílé. Díky.
*****
u mna po laske nasledovalo prazdno...