Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAutorovo dilema
Autor
Kami
Do srdce se vkrádá chlad
Obral lidi lásku krad
Toužil duši jedné dát
Rozum ale velel stát
... Do srdce... Jak do srdce? Proč zrovna do srdce? Chlad jako první cítím v konečcích prstů. Do srdce,... do srdce... A co kdyby do duše. No jo, jenže je duše? Může se vkrádat chlad do něčeho co není? Ale přeci nemůžu napsat: Do žaludku se vkrádá (c)hlad. To je taky blbost. Žaludek se mi tak maximálně houpe, když o něco jde, ale už je alespoň hmatatelný. No, to by tedy byla lyrika: S žaludkem jak na vodě...
... lásku krad... To, že někdo obere jiného, je teď už vcelku normální, ale o lásku...? Zase, můžu ukrást něco, co prostě nenahmátnu. Přebral někomu holku? Opustil miliony žen s děckem na krku? To už by znělo logičtěji. Ach jo, logika! To je jasný! Měl prachy a využíval toho a holky za ním šly samy. Hezky mi to pokračuje: ... Další hamižné říkal ne...
... duši jedné dát... Pořád o ničem! Copak duše něco je? Takové pfúúú... a možná ještě míň. A takovému pracháči spíš začaly ty slepice vadit. Asi ho už stály moc peněz. Tak si řek´, že by mu jedna bohatě stačila. Jakápak duše!!! ... Jedné toužil všechno dát... No, a to zní celkem poeticky.
... Rozum velel stát... Nevypadá to zas tak úplně zcestně. Ale rozum? Houby rozum. Představil si, prasák jeden, že by musel věrnost alespoň předstírat... a že ani manželka není zrovna levnou záležitostí. Takže: ... Chtíč mu ale velel stát. A je to!
S žaludkem jak na vodě
Další hamižné říkal ne
Jedné toužil všechno dát
Chtíč mu ale velel stát