Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHlavně, když si rozumíme
Autor
Evženie Brambůrková
Každou cestu do detailu plánuji. Dokonce i cesty Metrem promýšlím časově a s přestupy. Vše musí klapnout.
Ráno zazvonil telefon:
"Ahoj, tak v kolik se sejdeme?"
"No, v poledne, jak jsme se dohodli."
"A počítáš s tím, že mám tu rehabilitaci?"
"Ano, počítám. Sejdeme se ve dvanáct u turniketů."
"Tam u těch od zastávky autobusů?"
"Asi jo. Nějaké autobusy tam staví. Půjdu do Galerie na nákup, když budu mít ještě čas."
"Tam ale jsou vstupy do metra dva. Tak kde budeš?"
"Ne, je tam jen jeden. Od těch autobusů a směrem od Galerie."
"Ale ta Galerie je kus dál!"
"Ten kousek....Je to pár metrů."
"Ba ne, od Kolbenovy je to kus."
"Od jaké Kolbenovy? Já jsem na Českomoravské! Mám to tak sto metrů od střediska."
"A ty nemůžeš vystoupit na Vysočanské? Já budu tam."
"Ale já tam nebudu. Proč mám jezdit já sem tam, když ty můžeš jet rovnou?"
"Vidíš to mě nenapadlo. Tak já tam budu v poledne. Ne, já ti raději ještě zavolám."
Po celou dobu byl na prvním místě on a jeho zájmy.
Je to zvláštní, ale sešli jsme se.
23 názorů
Evženie Brambůrková
27. 09. 2022Ano, šlo to kdysi i bez mobilů. A je zajímavé, že na to rande jsme dorazili oba včas.
Zeanddrich E.
27. 09. 2022No, vzpomínám na dobu, kdy nebyly mobily - a také jsem se (většinou) sešli (tedy, když jsem oba dva potřebovali :) )
Evženie Brambůrková
19. 01. 2021Je to zvláštní, ale zatím jsme se vždy sešli. Od té doby se sice moc nepolepšil, ale kvůli tomu ho nevyhodím. :-)))
Já Lucie píšu...
19. 01. 2021Trošku opožděná kritika, ale i tak mě to moc pobavilo! Nevěřím, že jste se sešli. TIP!
ono je důležitý, co má onen sameček na úplně prvním místě.A já jsem byla již před časem upozorněna, že on má na prvním místě..hm, prostě svoji profesi, umění..myslím, že pan Maslow to vidí jinaK.Vztahy- lidský, jsou přece nadřazená věc nad profesním úspěchem, že.. ale tak lidé jsou různé..
Evženie Brambůrková
11. 08. 2015Já si ho zatím nechávám. Pokus o výchovu je znatelný.
nevím,neznám
01. 06. 2013jenže já se vždycky rozčílím
jsem snadno vznětlivá: to jsou slabé nervy nebo co
-ale vždycky se hned nato směju
jakmile mi to dojde a omluvím se
když to přeženu
a někdy to dokonce i zvládnu bez vzteku:)
-díík*
Evženie Brambůrková
01. 06. 2013Pokud si vzpomínám, tak mě ten den ještě nestihl namíchnout. Většinou je to k smíchu, ale někdy na zabití.
nevím,neznám
01. 06. 2013..máš dobrý
když si to pamatuješ
to já se vždycky tak rozčílím
že se mi zatemní
a už nevím
co jsme si řekli
jen běsním
a pak se musím probírat
než mi zas naskočí normální fungující myšlení
:))))
Evženie Brambůrková
12. 02. 2013To nevadí, snad je to způsobeno rozdílem dvou generací.