ano - pytlik a kulicky, to k sebe patri:)
Jako dítě jsem nosil v pytlíku kuličky a dobře se do nich cvrkalo. Většinou jsem vyhrával a ostatní pak brečeli...
teraz si ma trosku zblbol...myslela som, ze v pytliku su uplne ine veci...:)
A to už nemluvim vo tvrdě pornografický pohádce "Obušku, z pytle ven!" Tam mi stačilo přečíst si samotnej název, abych si domyslel, co je myšleno tim "obuškem" a vo čem to asi je!
az teraz som pochopila celu rozpravku, dakujem:)))
Z pohádek vod Boženy Němcový si pamatuju akorát to, že s Růženkou spalo celý království. Dokonce včetně zvířat, což už je i na mě trochu moc!!! Nějakej polibek jí moh' jen těžko rozházet...
tak neviem, co je vacsi horor, ci Tvoje nove spracovanie rozpravky, ci povodna verzia, ked ju zo sladkeho snenia prebudil bozk od nejakeho princa,ktovie, ci mal vobec umyte zuby, ci predtym nejedol kysle ryby, cesnak a tak podobne
Nemluv na mě tak vědecky. Celkem jedno, že nejseš zrovna v práci. Nutí mě to myslet, což je mi nepříjemné...
Ném munkás vagyok. Nástroje mnou zmíněné najdeš v Gůglu a na Wikipedii, jakož i v lékařských knihách, dva z nich pak i u Bohdana Šumavanského neboli T. R. Fielda :)
Takže používáš nástroje typu násada vod krumpáče a zednická lžíce?
Pán je gynaekolog amatér :)
Á, pán je doktor? Hm, většinu z těch hudebních nástrojů budu muset prohnat Googlem...
Gangréna je určitě řeka v Indii. Tamní hudebníci pak vyhrávají na trombózu, violadermu a flatus :)
Hele, žlutí imigranti prošli... Musím to napravit. Rasisto, šovinisto, xenofobe,...!
Gangréna je prevít. Nejdřív ti uříznou prstíček, pak kotník, na to ufiknou nožku pod kolenem, následně v půli stehna a jestli včas neumřeš, ořežou tě, jak zlámanou pastelku.
Prosila bych blíže objasnit, jak se rozšíří gangréna z prstu (kam se měla píchnout o ten trn) i do noh. To mi je fááákt záhadou. :o))) *t
teda imigranti žlutí a jejích glutamany *