Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrvní máj
Autor
unisex
Je ráno a nějakej čas mi trvá, než se zvednu, otevřu lednici a naleju do sebe půllitr džusu. Vrátím se do postele a začnu číst Rozšíření bitevního pole. Už podle přebalu mi je jasný, že tahle kniha bude dobrá. A taky že jo. Konečně člověk, kterej píše, jak to je.
Ležím ještě takovejch deset minut v posteli a přemýšlím, jaký mám možnosti. Zavolat Anně, někam ji vzít a nechat vykládat svý dvacetidvouletý rozumy. Na začátku mě to s ní bavilo, ale od chvíle, co byla u mě v bytě mám trochu obavu trávit s ní čas v uzavřených prostorech. Posledně mi totiž mezi kuchyní a obývákem vstoupila do cesty a tvářila se, jako by čekala, že ji chytnu do náruče, odnesu do ložnice a podělím se s ní o poslední zbytky své intimity.
Pak je tu Marcela. S tou by to asi skončilo kvalitním sexem (zjistil jsem, že sex má svoji kvalitu sám o sobě - buď je dobrej, nebo je špatnej a vůbec v tom nemusí hrát roli, jestli k sobě něco cítíte), ale musel bych si vyslechnout spoustu přihlouplých vět. Seděli bysme někde u piva, ona by na sobě měla nějaký upnutý šaty, aby bylo vidět, jak velký prsa má, tudíž by každej, kdo by kolem prošel, na ně civěl a ona by dělala, že si toho vůbec nevšímá. Pak bysme šli do jejího bytu a bez nějakejch zbytečnejch řečí bysme se spolu vyspali. Po sprše bych si za ní lehnul a ve chvíli, kdy by se dostavil pocit totální prázdnoty, vstal bych a beze slova odešel. Popravdě: nic moc vyhlídka.
Nakonec jsem se domluvil s IT manažerem firmy co vyrábí kolesová rýpadla a pro kterýho je v životě důležitý dobře se najíst a kite, se stavebním inženýrem, kterej se dostal nahoru díky svýmu otci a zbývá mu pár týdnů svobody, než se k němu přistěhuje holka, ke který se po pěti letech vrátil, a s kovářem, kterej svoji existenciální krizi vyřešil tím, že si mozek vyvařil v reiki, na tom, že si dáme sraz ve městě o obhlídnem nějaký holky.
Je to sice trochu nuda, protože tohle děláme skoro každej víkend, ale pořád je to lepší, než sedět doma a mít v hlavě: první máj.
V mým bytě je klid. Žádná hudba tu nehlaholí, na domě není jedinej prapor.
Ale první máj je.