Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJEN PRO SILNÉ NERVY
06. 05. 2012
18
25
2873
Autor
srozumeni
houpe se na židli sem a tam
vrzavý zvuk bodá do uší
houkání protivné nedá se zastavit
přepadne? přestane?
napětí narůstá vykřiknu nech toho
lezeš mi na nervy však víš
zničíš tu židli a ještě si ublížíš
zklidni se přestaň už
jen to tím zhoršuji dobře to vím
nehtami škrábe se po skráních
na chvíli vrzání přehluší křik
bouchá se do hlavy naráží do dlaní
po chvíli zmlkne koukne se na mě
jakoby pochopil že máme oba dost
nechá se pohladit po vlasech po zádech
zatleská zahejká přepne se na radost
25 názorů
Marcelo.K, na člověka, který dostává i výběry a zastaví se i u mého dílka a ještě ho pochválí, samozřejmě dám. A je to hezký obrat-zavřená chvíle a přitom tak jasné. Děkuji.
Hani, moc děkuji,potřebovala bych někdy víc. Už to nejni co to bejvávalo.
jH, děkuji za návštěvu, tip a vtipnou příhodu. Tyhle vzpomínky mám taky ráda. S těma kovovejma židlema se vůbec daly dělat věci-zelektrizovat ty kovové nýty na sedačce a nechat pak někoho sednout....
Petře, přesně tak, moc děkuji.
marcelo, děkuji moc.
berg, díky, je to provokatérskej pacholek, někdy. Však on už mě zná a ví co ode mě může čekat.
Marcela.K.
06. 05. 2012marcela.m.
06. 05. 2012
bude to znít drsně, ale nebýt překlápění do blbé, nevynikne dobrá....a tu je třaba užít ... (až do mrtě) :-) *
hehe, seredne rad sem se na zakladni skole vzdycky houpal na tech rizvrzanejch kovovejch zidlich, obzvlast pak na hodinach hudebni vychovy, kde sem si (nejen) timto skoro vzdycky vyslouzil od pana Šlejhara poznamku do sbirky :)))
Pres napominani se neustale houpe na zidli, dloube se v nose a neuciltive se vyjadroval o skladbe Let cmelaka, je dodneska jedna z mejch favoritu mezi na zakladni skole obdzenejma poznamkama :)))
tak nejen za tu vzpominku *
hehe, seredne rad sem se na zakladni skole vzdycky houpal na tech rizvrzanejch kovovejch zidlich, obzvlast pak na hodinach hudebni vychovy, kde sem si (nejen) timto skoro vzdycky vyslouzil od pana Šlejhara poznamku do sbirky :)))
Pres napominani se neustale houpe na zidli, dloube se v nose a neuciltive se vyjadroval o skladbe Let cmelaka, je dodneska jedna z mejch favoritu mezi na zakladni skole obdzenejma poznamkama :)))
tak nejen za tu vzpominku *
"po chvíli zmlkne koukne se na mě
jakoby pochopil že máme oba dost
nechá se pohladit po vlasech po zádech"
obdivujem Ta, mas neskutocne vela sily, lasky a trpezlivosti...
*****
Díky moc za tolik hvězdiček... Někdy mu závidím, jak snadno se dokáže překlopit z blbé nálady do dobré. Bohužel to jde celkem snadno i obráceně, což už tak úžasné není...
Gabi, moc děkuji. I kdyby se to už nikomu jinému nelíbilo, tak na Tvůj názor dám.
Danieli, děkuji za čtení a názor. V mých dílkách je toto naopak už neoriginální téma. Ale i tak děkuji.
avox, dík že ses stavila a popřála, taky doufám.