Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMůj strach z lidí
17. 01. 2002
10
0
3032
Autor
Bloncka
mám strach z lidí
ze známých tváří
mám strach ze zasetí
z toho, co vzejde.
mám strach vejít
otočit se tváří
mám strach stát čelem
k tomu, co znám.
mám strach z řeči
kterou sama mluvím
mám strach slyšet
vlastní ozv
ěnu.ladyDeborah
22. 06. 2002
Že druhého avrila je zase Šufle - když už bys nestihla to březnové, třeba. Bude tam jeden autor, jméno mi teď vypadlo. Ale samozřejmě mnohem lepší by bylo, kdyby ses mohla objevit toho 5. března, Blonculííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí
Bloncí, si on aura quelques problemes, je pourrais peut etre t'aider aussi - si je le saurrai en avant.
Un autre chouplique - le 4-eme avril - si le prochaine ne serra convenient pour Toi.
OB? - KO!!!
Bacilku, co kdybych Vás vyzvedlo oba? (ale musíte zhubnout, nejsu žádnej kulťúrista), chro.
Jaký "ne serra convenient pour Toi"? Pas possible!
Hele, děcka, co takhle někdy domluvit tú kalaneťikú? Hň hň...
Blocnišku: úplně nejúplňkovatější, dyk víš ;o)
m.
Proklí, já Ti samozřejmě nehodlám vůbec do ničeho zasahovat, já jen - kdyby třeba bylo potřeba :-)
Bloncí, braň mě ;o))))))))))))))))))))))))
Bacilku, já už to mám, oč Ti jde, Ty prostě jenom NECHEŠ HUBNOUT. že je to tak? ;o)))))) (Že si ale umíme zablbnout, co?)
m.
Bloncí, příští Šufle je také v úterý a také 5. - ale března. A hlavním autorem večera bude: FALKA"
OK - OB!!!!!!
pisinkuju si to do diarku...
Prokli... postaras se o me? uplne? j´aimerai bien...
kucíííííííííí: tenhle šuplík mi nejvyjde, na příští už se Vám slibuju, ale musím to vedět minimálně tejden dopředu, půjde to?
lady D: do tohóóó
ladyDeborah
30. 01. 2002
Mrkej :o)) fakt je to úterek... všechny Šuplíky jsou vždycky v úterý - dřív bývaly někdy i v pondělí, ale teď je v tom klubu v pondělí nějaká kalanetika nebo co, tak je to vždycky jen úterý...
začnu kňučééééét ;o)))))
úterek..... mrkej ;o) (pozor, aby se z Tebe pak ale nestala mrkef 8c)
Zdenda:
hele, to je celý z toho, že prostě nevíš...
kdybys mě znal (ono by stačilo jednou vidět), tak bys koukal, jak já jsem HRUBĚ pozitivní...
:)
Bací+Proklí: no dyž já nevim...
teda, o tom taky ještě nic nevim, pátýho je někdy v týdnu, ne?
mrknu se na to :)
Mám Ji přemluvit, Bacilku? Co, Bloncíšku? Ani nevíš jakou bys nám udělala radost!!! (mořná i malou sobě ;)
m.
Proklí, nenecháme... ale pochop, že v mých očích je přece jen Bloncí poněkud... jak to říct.... atraktivnější? ;o)))))))
Přeji dloooooooouhý život Vám oběma!!!
Bacílku, nemůžu, než jen s Tebou tiše souhlasit... (viď, Bolcíííneško ;o)
Tobje taký tak!!!
Potkáme se na šupleti 5.2.? Kdyby jo - těším se
m.
Ještě lépe se léčí láskou a přátelstvím. (Zabitím nic nevyřešíš- leda snad -zabít Zdendu?)
Tak vidíš. A nebylo by ještě trochu toho medu? :-))) Ijáček by si dal také.
Vy potvory!!!!!!! ;o))))
O Bloncí se každej strachuje a mě necháte klidně znebnout! Uáááááá ;o)))
m.
mám strach ze zasetí - dobré !
Pocity sa Ti darí vyjadriť vcelku presne...:o(
tak se zabiju a bude klid...
co?
jde do toho někdo se mnou?
Zdenda?
Proklí?
Ty ne, co? Ty jsi tu moc dulezitej, Ty tu musis zustat, protoze nevim, kdyz ne Ty, tak kdo teda... :)
jo, jdu do toho, stačí říct, kdy, kde?
;o))))))))
Já snad nepřetsanu dělta šašky ani vo svym pohřbu!!!!!! (a to Tě ještě budim ze spaní ;o)
m.
ladyDeborah
18. 01. 2002
pěkné... prosté, čisté, s dobrou kostrou, dovolím si drze připusit, že tenhle přístup mi je trošku příbuzný (o jeho realizeci však pomlčím), ale nejspíš je to veliká opovážlivost...
Jojo, dobré, po dlouhé dovbě si i za*
Líbám Tě do dlaní
m.
ach, naše strachy... taky je cítím... v těch straších jsme si tak blízcí...