Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFESTIVALová anketka
Autor
Sonátor_a_Inventina
Vážení a milí přátelé,
jak se jistě někteří z vás již dopátrali, chystá se touto dobou s velkou laskavostí a vstřícností Okresního muzea Rakovník květnový nejen poetický festival v Rakovníku.
Na programu bude ledacos, včetně workshopů o přednesu či hlase, divadelních či hudebních představení, ale také pořad komponovaný z poezie vezdejší (s ještě laskavějším svolením autorů).
S největší pravděpodobností se festival odehraje třetí víkend v květnu. Abychom naplnili i vaše možná očekávání, rádi bychom věděli, s jakým dosud žijícím autorem národnosti české či s jakým programem byste se rádi na festivalu setkali i vy. Nápady jsou vítány v jakékoli podobě a možnosti jsou nedozírné... (zvláště pak, přivřeme-li oči). V případě, že by se někdo rád podílel i organizačně, situace je otevřená. (Jak ostatně doufáme, podaří se nám všem alespoň pokrýt náklady, takže biti na tom snad nebudeme nikdo...)
Nebuďte proto, prosím, tedy nesdílní a dejte co nejdříve vědět. Na velmi brzké reakce se těšíme.
Sonatina a Inventor (Lyryk, Krytyk, ajánevimkdoještě)