Podle mě je homosexuální drtivá většina mužů. Několik desítek tisíc let byl sex naprosto volný. Sex mezi opačným pohlavím byl stejně zajímavý jak mezi pohlavím stejným a nikdo se nad tím nepozastavoval, protože neměl důvod. O ženě se vědělo, že je nositelka života, ale nikdo netušil jak vlastně život v ženě vzniká. Až teprve Starý zákon, Bible a později Korán osvětluje velkou lidskou záhadu té doby a staví muže coby nositele spermatu do role "stvořitele." (pro zajímavost, do té doby se věřilo, že žena otěhotní třeba tím, že vstoupí do proudu řeky, nebo za pomoci duchů a bohů, často měl úlohu svým zaříkáváním šaman)
Tedy: sex opačných pohlaví je "normální" teprve pár tisíc let, před tím byla normální láska napříč pohlavím. A o to jde, hlavně o lásku. - Osobně bych Pruhovanému tRIČKU doporučila ženu, ale z důvodu čistě literárních musím volit basketbalistu, ,,,,,,,,,,, a abych podpořila svou tezi z první věty, dodávám malý argument.Když muži sledují porno - na co se celou dobu dívají? Na vagínu? Kdepak! TA VŮBEC NENÍ VIDĚT! Celou dobu je přes celou obrazovku vysunující a zasunující ...ehm ... a pánové jej vykulenýma očima okouzleně sledují... ať žije pravěk
Tato diskuse je odporná. Všichni sodomiti půjdou do pekla.
urostlá primátka by možná byla i dost mužná
Och Garthe - jak prudce se mýlíš!! Obroučky!! obroučky mu závidím, kostěné - óóóch - jak velmi... Jinak jsem na skokany do vody a plazivky do čehokoli hodně odporného.
netvrdím opak..jak si na to přišla?
nevím, nemohu se rozhodnout
Pokud je to s ženou vážný, tak radši ženu. Pokud to tak vážný není, experimentuj.
já bych mu přál celé volejbalové mužstvo..v nějaké uličce..večer..v lovosicích..nebo raději házenkáře..třeba by mu to prošlo i hlavou..
Oldjerry chce určitě jenom vyvolat flame, ve skutečnosti básníkovi závidí volejbalistu a (a to podstatně méně) kostěné obroučky!
oldjerry..další z velmi tolerantních písmáků..mně je od-por-ná hloupost, kterou mimochodem oplýváš i ty..a také to nikde nevykřikuji..tvé názory jsou defektní, a nelze je omlouvat ani tvým věkem..
Penis byl Bohem vyroben, nebo přírodou vyvinut pro vaginu. Zcela určitě nikoli pro prdel. Buzny jsou mi od-por-né. Je mi líto té dívky...
co má tě zřejmě ráda
a asi zcela věří ti.
A ty? prdel kamaráda!
Fuj, je mi na blití...
dítě, na hlavní straně zůstávají prakticky všechny diskuse, které neporušují pravidla serveru. I takovéhle blbosti, stačí koneckonců zalistovat kategorií "Diskuse".
V souvislosti s Marvinem se tehdy řešilo to, že jsem mu na hlavní straně (i v diskusích) zakázal publikovat díla, ve kterých hodnotil jiné Písmáky, a on to porušil.
:-) hynajsův postřeh ohledně osobnostního profilu volejbalistů obého pohlaví je zajímavý .. nechám si to projít hlavou
btw, mně volejbal nikdy moc nešel, takže aspoň už vím proč - jsme totiž tvůrčí typ s bezbřehou fantazií !
Moje zadnice již stejně byla deflorována. Bohužel. Máš pravdu. Už to tady být nemusí.
tak nevím, aniž bych chtěla nějak srážet závažnost takovýho rozhodování, přijde mi podivné, že toto je považováno za diskusi, jíž patří místo na hlavní straně. (samozřejmě ve světle událostí nedávno minulých, kdy se kvůli marvinovi řešilo, co na hlavní stranu patří a co už ne)
avi
rebecca - myslíš že bych se dlouho rozhodoval mezi hodnou milou a nagelovaným voljebalistou - a navíc svěřil toto rozhodnutí do rukou písmáka? :D
Já ti to neberu, ale nemusíš ji prosazovat zrovna tady. Navíc toto téma je již uzavřené. Viz. moje nové kvalitní básně.
ej kej ej zoufalá snaha se jakýmkoli způsobem prosadit)
ještě k tématu - kdokoli hrající volejbal je děsivě nudný bezfantazijní člověk, takže chodit s volejbalistou je stejné jako chodit s volejbalistkou..ale to jen tak na okraj
whitesnake - ty jsi opravu debil na entou..ty jsi takový klasický průměrný bezvýznamný nudný písmácký kretén
Já jen doufám, že dodržíš slovo. :P
Je rozhodnuto. Poštou mi přišlo celkem jedenáct zpráv a osm z nich dalo své ano volejbalistově nalubrikovanému prutu. Je rozhodnuto, jdu se nechat odpanit.
Děkuji za spolupráci a těšte se na poetické zpracování mých nadcházejících teplých zážitků.
whitesnake: fajn, že ses takhle projevil.. už dlouho jsem byl názoru, že budeš pěkný hovádko.. se mi to potvrdilo
Whitesnake: ty jsi homosexuál, viď?
určitě volím tvou holku :-) nedávno jsem si s ní vyzkoušel sex a bylo to příjemné. Ty máš více možností, můžeš ho strkat do prdele volejbalistovi.
SMRT BUZERANTůM (a rovněž těm, kteří toto téma jakkoli v legraci zmiňují) !
Varianta třetí:
zvol gumovou Barbaru a můžeš si představovat oboje..nebo..volba je na tobě, brouku :)
http://www.youtube.com/watch?v=yvo2CfnfO1w
pa
Pokud se ještě hledáš, jdi do voleje. Evidentně tě slečna nepřesvědčila, kde máš místo. Jako experiment bych to řešila se slečnou, mohla by vám pomáhat olejovat julie.
Ne, to nejde, oba ne. To je proti mým zásadám.
laska mezi muzi a i sex je spatne, ustrelil bich ti asi vejce brokovnici
Ahoj!
Já, coby rozený heterosexuál volím taději ženskou přirozeně vlhkou vagínu nežli nagelované pozadí urostlého gaye.. Takže jasná volba - volím ženu.!!
Já, coby rozený heterosexuál volím taději ženskou přirozeně vlhkou vagínu nežli nagelované pozadí urostlého gaye.. Takže jasná volba - volím ženu.!!