ta poslední věta je kostrbatá jako celek, nezí prozaická, spíše článková, k těm chmurům, já sám nevím, co je správně, ale k chmutám je zaužívanější, a pro plynulost je lépe nevystavovat čtenáře jemným zaškobrtnutím.
Člověk zpozorněl.Sklopil oči a vrátil se ke svým chmurám. Zřejmě to byl nepodařený vtip.
Třeba takto, ale to jen, že jsme se u té poslední věty zastavili, jinak pěkná věc.
v podstate souhlasim s a2a2a, posledni veta je trochu neobratna (pro me to nejsou "chmury", ale slova "nepodareny vtip", co mi na zaver nesedi).
a2a2a: to, ze nekdo mentoruje, mi nevadi, pokud ma co rict :)
F_M: diky za avi
jsem si to zase ted rano precetl a musim ti podekovat, je to vskutku inspirujici.
Děkuju, toho si cením.
Co do poslední věty, sporný je asi výraz "chmurům" - o nichž jsem se kdysi dlouze s kýmsi hádal, jestli jsou mužského nebo ženského rodu (jestli je "chmura" nebo "chmur"). Jináč nevím, něco Ti na té větě vázne?
tip a výběr
Jednak mám svůj zamilovaný šálek už 20 let, obyčejný a chtěl jsem pro něj něco napsat.
Ale také semi líbí tvé zamyšlení, není nijak původní tak jako už je jen málo co zcela originální, možná někdo ( já ne ) namítne, že nentoruješ, poslední věta je možná stylizačně trošičku neobratná - a přesto, kdykoliv se setkám s něčím, kdo má chu%t takto přemýšlet, jsem potěšen.
Líbí se mi také stručnost textu, který staví na jasné myšlence a zbytečně neexhibuje.
Velmi zajímavá myšlenka. Kolik lidí takhle asi hloubá nad tím, k čemu že tady na světě jsou. A tohle jim třeba aspoň trochu pomůže.. ;-)
Tip
líbí...my máme moc krásnej hrníček na čaj...občas bychom byli radši těmi ovečkami na jeho stěnách ...
TIP!!!
tyyy jo. aspon som sa cez tu otrasnu diskusiu dostal k niekomu kto krasne pise ;) z toho normalne ziari ... nieco ...
Jé, tak to moc děkuju
všem vám
kóan? Copak je to? Jinak bajka je to krásná...t*
tak přece a nelituji.. Pěkné.. Tip
no, doufejme, ze to nekdy najde v sobe...:-)*
je to poucny a krasne receny...
*!!!!!!!!!!!!
to je skvělý
člověk je i na to aby upíjel svůj čaj pravda...*
No to doufám že nejen... A pročpak, Tassko?
Tak. Člověk se pídí po svém smyslu, a není to samo o sobě vlastně nesmysl? Člověk na to nemůže přijít a hrnku je to jasné. (to mě při čtení napadá). A vůbec - debata nad kóanem?
:-))
...nejen v čaji je spousta poezie, že Kostičko?
v každém čaji je trocha poezie.. jen objevit jeho nápaditou hloubku :)