Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSraz
17. 01. 2002
0
0
2465
Autor
zolli
Srazík
Na velikonoce do pá odpoledne 29.3. až do apríla pořádám akci. Krom těch které jsem již osobně kontaktovala se mi sem napiště, kdo byste chtěl se zúčastnit. Nemusíte nutně na celý víkend.
Díky
Gastarbajtr
24. 02. 2002Gastarbajtr
23. 02. 2002
Gasta, Péťo..
a když tak hezky diskutujete...dostali jste už od mne mailem přihlášku? Já ji od Vás z5 neobdržela...
díky
no myrinda s 1 mladetem, by jeli - ale zatim je to 50 na 50 vlivem vnejsich okolnosti..
ali koordinovat budu jááá :o)))))
Azi 2.2.2002 budu v Brndu...ráda bych Tě viděla, spím u Astrálky, tak bychom mohli něco spunktovat. Ale ne na večer to sem v divadle...
já taky dám vědít později ....fšecko je moc brzy....teprv zajišťuji barák!
tak jóóóóóó :-)))
(no já se musim eště domluvit s tOjikem, hodně to
záleží na něm)
No, viděla bych to tak maximálně na sobotu.....ale chci URČITĚÉÉÉ,.....sííííím, pověz co nejdříve, kde to asi tak bude...abych se zvládla zkoordinovat :o))
Gastarbajtr
20. 01. 2002
Noooooo.... já bych třeba..... možná... teda jako že... eště to je tak nějak zadlouho.. ;-)
pravděpodobně ano, ale zatím neslibuju :-)) a clovrdka prej taky, když je to pravděpodobně :-))
Gastarbajtr
18. 01. 2002
Hm, velikonoce, to já trávívám tak nějak rodinně, to nevím, jestli by prošlo :-(