Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha dopravního policisty
18. 06. 2012
17
17
1877
Autor
aleš-novák
v hustém provozu
mají auta
velkou srážlivost
17 názorů
aleš-novák
19. 06. 2012Květoň Zahájský
19. 06. 2012
Cháááá, tak to je na plný počet bodů! :o)))) *t
A Zordon by si za porodnický příspěvek zasloužil další bodíky, to mě taky rozsekalo na krupici. :o)))
Evženie Brambůrková
18. 06. 2012aleš-novák
18. 06. 2012
naštěstí se narodil bez nábytku, ale nějaké dřevo s sebou asi měl, protože sestry říkaly že ho budou nosit na přikládání. Ptal jsem se, zda na topení v kamnech nemají personál, že tam musí zatápět novorozenci, ale neodpověděly mi tak do dnes nevím.
aleš-novák
18. 06. 2012
No člověk by tam do třetice ještě něco čekal. Však nemusí být stolička jako stolička. Když měl na svět přijít můj první syn, studoval jsem různé chytré návody co a jak. V jednom se psalo, že první stoličku bude mít již den po porodu, čekal jsem že mu ještě v porodnici vyroste zub a ejhle...
No člověk by tam do třetice ještě něco čekal. Však nemusí být stolička jako stolička. Když měl na svět přijít můj první syn, studoval jsem různé chytré návody co a jak. V jednom se psalo, že první stoličku bude mít již den po porodu, čekal jsem že mu ještě v porodnici vyroste zub a ejhle...