Dík, něco jsem stvořil...
Marek
Aha, aha, to ti to ale asi jen vytiskli, když tam nemáš isbn, neříkej, že to vydali, to je rozdíl. Ale to je jedno, píšeš skvěle, mohl by ses tím živit. Nepřispěješ do společné písmácké sbírky?
Tady je odkaz na informace:
http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=412216
A tady je upoutávka na Kyselý popel: http://www.muamarek.cz/kysely-popel-spatril-svetlo-sveta--28
Výkřik smutku je útlá knížka popisující skvrny: http://muamarek.rajce.idnes.cz/Vykrik_smutku,_Nakladatelstvi_Mezera,_kveten_2010/
Ty ani ISBN neměly, vyšly v pár deítkách kusů u Nakladatelství Mezera...
Muamarku, našel jsem si tvoji první sbírku a mám ji přečtenou, super! Ale ty další dvě - kyselý popel a výkřik smutku nikde nemůžu najít, jaké je jejich ISBN?
Tangens: Kalousek bude profláklý jak Brutus a podobné celebrity... Jinak souhlas, že jména nebrat...
Básník: Sice v malém nákladu, ale něco málo mi už taky vyšlo. Např. Otisky (2009, Plot), Výkřik smutku (2010, Mezera) či Kyselý popel (2011, Mezera).
Diano: Díky :-))
Mějte se hezky, pěkný víkend.
Marek
umíš! mám rád tvoje věci, snad ti jednou taky vyjde sbírka jako mně /*
ok, ale nikdy ne TOMU... ustálené "mu" je hovorově něco zcela jiného :-)
Ještě jsem to rčení zadala do vyhledavače a je tam odkazů nepočítaně. Například http://www.totalita.cz/vzp/vzp_0006.php
Několik vzpomínek, autor PhDr. František VYDRA a ten doslova uvádí:"To však bylo solí v očích stranickému vedení....." třetí odstavec od konce.
Hade, u nás (Jihomor. kraj) se také říká "byl mu solí v očích", případně o něčem, že "je mu to trnem v oku". A dokonce jsem přesvědčená, že by se tato rčení našla v klasické literatuře.
O tom, zda existuje takto ustálené přísloví...
Ježíšiii, prosím, neuč mě stylistiku, prosím, něříká se být solí v očích TOMU ale toho... o čem tady mluvíme?
White: Vypadá to jako blbost, ale je to ustálené rčení: Být někomu solí v očích (trnem v oku)...
Dík oběma za zastavení a hezký víkend :-))
je to hodně narychlo, chtělo by si s tím více pohrát...
Jak jmenovat kohokoli,
aby si to přál sám lid?
Ukázat, že by byl solí
v očích tomu, kdo je syt
by mohlo být (v rámci údernějšího sdělení)... a to opravdu nechci prudit s tím hloupým pádem : "v očích tomu" ... tohle je přece stylisticky hloupé, ne ? :-- v očích tomu je přece BLBOST, musí být v očích TOHO... pokud nemluvíme o HMYZU, jen to TO :--)