Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMé moudro o milování
01. 07. 2012
7
18
1891
Autor
Tony.cs
Lidé se snaží pamatovat si všechny své lásky.
Ale já, i když jsem miloval více žen, vždy se snažím zapamatovat si hlavně tu první.
Protože její tvář je pravou tváří lásky, s tou mé srdce bilo nejsilněji.
18 názorů
nevím,neznám
04. 07. 2012blboun nejapný
02. 07. 2012
gabi: Ano gabinko, teď když jsem sám, ale když jsem s jinou, proč stále cítím nejvíce k té první? Ani nevím.
Čudlo: Ty matné obrysy alespoň dávají volnost tvé fantasii
blboun: Neříká se, že dvě dívky si pamatujeme nejvíce, tu první a tu poslední?
Tangens_Omega36: 1000x řečeno bylo přece vše. Tisíckrát, miklionkrát, ale přece, pokaždé jinak. To bychom nemohli napsat ani slovo. Jen málokdo by svou originalitou pokořil nekonečna slov dávno vyřčených, či psaných. Ale děkuji za tvůj názor a návštěvu.
sepotvkorunachstromu
02. 07. 2012blboun nejapný
02. 07. 2012
Tony Ty jsi ještě mladý a paměť máš otevřenou. Moje první láska se datuje do roku 1972, to mi bylo 15, takže po 40 letech se těžko vybavuje. Matné obrysy vidím, ale na ulici bych ji asi už nepoznal. Ale vzpomínky mám krásné, to ano.
gabi, srozumeni:mluvím ze své zkušenosti. Já to tak cítím, není to ani v jiném smyslu napsané než já, já, já jenom já.
Fruhling: Povzdech (jakou blbost jsem to zase přečetl)
Fouckault: určitě bilo, i když nebilo tak silně, jak by bilo, kdyby bylo líp.
Čudlo: já si vybavím vždy, když je mi smutno. A občas to i pomůže.
Já si svoji první lásku už nevybavím i když to byla opravdu veliká láska. *
tony, ja ti neviem, či je to o snahe...tie najsilnejšie pocity si samé vybojujú miesto v tvojej pamäti,prvá, či posledná, nerozkážeš im