Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSmrt
03. 07. 2012
1
4
860
Autor
empatie
Už delší čas jde s vámi za ruku,
promiskuitní paní Smrt.
Ať je to muž nebo žena
vždy je od ní v náruč uchvácena
Uděláte vše, co ona poručí,
spousta slz a bědování
zůstane po té bledé paní,
jenom ten, kdo v její náruč spad´
je šťasten a je rád.
4 názory
Kebete, mě se nemůžeš vůbec dotknout. Já jsem nezařaditelný básník, tak se kdosi o mě vyjádřil. Jsem anarchistka, celý život jsem jí byla. Tvá kritika je od srdce a to se mi líbí. Měj se moc hezky. Aspoň třem lidem, když se báseň zalíbí, tak mi to udělá dobře. Je strašně těžké kritizovat verše, ty ti buď naskočí, nebo nenaskočí. Jsem už snad sto let na světě a mně se tady líbí. Ještě jednou se měj hezky. A děkuji za upřímnost.
Nerad bych se tě nějak dotkl, ale mě ta báseň nezaujala.
Především mi asi chybí něco zajímavého. (Závěrečný bonmot mi na báseň nestačí.)
Přirovnání smrti k poběhlici, která je na kluky i na holky, mě nepřesvědčilo. Smrt mi taková vůbec nepřipadá.
Z hlediska řemesla:
Zarazilo mě slovo "promiskuitní", které sem vážně nesedne. Dále "je od ní v náruč uchvácena" mi připadá jako paskvil (topůrko může být od sekyry, ale náruč není "od někoho" ale "něčí").
A konečně, pozor na interpunkci. Řekl bych, že čárky a tečky zde používáš velmi špatně.
Sice se mi moc nelíbí obrat ,,v náruč uchvácena",celý ten řádek mi připadá divný. Ale jinak se mi líbí, ta myšlenka...***