Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePáperie
23. 01. 2002
8
0
2122
Autor
Mythus
V tichých margináliách topím okruhliaky,
prvý,
nie posledný rad dohôd o vyhostení filozofie.
Čas už dosúperil s páperím v mojej hlave,
čaj vysiela symfonické signály.
Pod prebytočným voskom skrývam pochybnosť,
tú zajtrajšiu,
nevyspovedanú z mnohých radostí.
Každé dnes má nový začiatok,
však o to rýchlejší koniec,
preto liečim pohltené slová ťažkým hriechom,
svätožiare odpúšťam,
svätožiare odpúšťam.
Mythus, braček, za pocit, ktorý predostieraš, za to, že je podobný môjmu, za to, že takto sa ani jeden z nás nevzdá, pretože máme jeden druhého... Bixinka pomohla, lebo neviem vyjadriť...
Gastarbajtr
26. 01. 2002Gastarbajtr
25. 01. 2002
Ja osobne v basniach nemusim slova typu marginalie, filozofia alebo symfonia, ale napokon, nase styly pisania sa diametralne :o), toto nie je basen, lisia.
Ale inak si myslim, ze tato basen patri k jednym z Tvojich pomerne najpreniknutelnejsich. Pomocou Tvojich basni mozno spoznat, ako premyslas...uvazujes o veciach z viacerych hladisk, trochu sa v nich utapas, filozofujes si v tichu, sepkas si...vsetko ma farbu seda.
Cas uz dosuperil...mierna rezignacia...pierka v hlave uz nemas sil rozvirovat, nakoniec usadaju tichucko na spodok mysle a tam sa nenapadne hromadia...nevyspovedas ich...( bracek, len nech je tych radosti viacm tie su tiez skvelym predmetom na "spoved" )...
Pod voskom, niecim, co sa hybalo, ale zatuhnutie do vosku tomuto pohybu zabranilo a taktiez to ako pierka ustalo...
Slova liecis...pohltene, nahromadene v Tebe...odpustas...Denis, aj sebe ?
...a ľudkovia, ďakujem vám za vaše kritičky...
Gaste: ...téeeda, to som nečakal.... :)
ďakujem Krel, Emily a hermi ( hihi)
Naso: tak som to s tou svätožiarou cítil...je to tam...
Ziggy: ďakujem, ak si to myslíš. Osobne si myslím, že som len na začiatku...
Bix: spôsob premýšľania si vyčítala dokonale. Útápať sa je skvelý výraz. A pochopila si ju perfektne...je to spoveď...a aká (bola napísaná v denníku, aj so Stenami)...a s pierkami máš pravdu- už sú priťažké...ale to sa spraví...
Mythus počúvaj ma,
si dobrý!
táto básen´ tvoja najlepšia
(až na ten koniec, ja neviem, trochu zbytočný)
aj napriek tomu tip*
nnnno, dostal si ma spolus tými okruhliakmi a páperením a symfóniou čaju... Dnes exceluješ, hoci tiež neviem prečo poslednú vetu až dvakrát núkaš nám.
T s veľkým té! :-)
Braček - okamžite sa prestaň vzdávať !!! To v prvom rade...
Teraz sa niečo stalo - nemôžem...ale krásna a plná báseň, vrátim sa...čo najskôr...
forma je imho skvělá, skoro tady ale přesahuje úrovní obsah... ehm, je to ale vůbec možný? ;-)))
tip