Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNedorozumenia
Výběr: Eli.Benett
17. 07. 2012
16
25
1709
Autor
marcela.m.
Vo chvíľach nájdenia
občas vidíš studňu
v dlaniach
cez ktorú neprejdeš
na druhý breh
nemôžeš ani plávať
úzko je
tak sa aspoň napi
a vráť späť.
25 názorů
marcela.m.
28. 07. 2012marcela.m.
19. 07. 2012marcela.m.
18. 07. 2012marcela.m.
18. 07. 2012marcela.m.
18. 07. 2012
tiež si myslím, že jedna z tvojich lepších
ja si na rozdiel od chalanov redaktorov viem predstaviť druhý breh studne, ktorý nešokuje a je logický: horizontálny a blízky oproti a tiež vertikálny a ďaleký niekde v Austrálii, okrem toho sa mi páči dvojzmyselná úzkosť
je mi tak líto, že všemu ve slovenštině nerozumím - co je prosím zde -- nájdenia?
blboun nejapný
18. 07. 2012blboun nejapný
18. 07. 2012
v zásadě báseň, která je mi blízká, v málo verších zachycuje výrazný vztahový moment, ten moment je věrohodný a proto nepotřebuje a ani nevyžadoval mnoho slov. Trochu mi však překáží využití metafory se studnou a sice v tom smyslu, že následným ...nepřejdeš na druhý břeh... se mi křiví jakási logická představa a napovídá mi to spíše řeku, kdyby tam bylo napsáno ...kterou neobejdeš... má dojem, že by to více odpovídalo vlastnímu obrazu a navíc by nabídla i větší rozměr pro asociace, také verš ...nemůžeš plavat... je nadbytečný, neboť ve verši ...úzko je... je skryto strnutí, úzkost a navíc je tento verš krásný i tím, že jakoby říkal, studna je sice úzká, lze ji nejspíše snadno překročit, ale hloubka fascinuje. Závěr básně je krásný, celá básnička i přes mou výhradu se mi líbí.