Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVEselé zolLIKONOCE
Autor
zolli
VEselé zolLIKONOCE
29.3. – 1.4. 2002
Celou akci bych chtěla zahájit již v pátek 29. 3. 2002 odpoledne Pátek by bylo takové zahřívací kolo, které bych uspořádala v katastru obce Praha město. Mimopražští nechť počítají, že je budu směřovat (dle mou zaslaných instrukcí) tímto směrem. Bydlení v Praze pro mimopražáky hodlám zajistiti za přispění četné obce pražskopísmácké. (Čímž váš prosím za informaci, kdo bude sto poskytnout nocleh a pro kolik spáčů.)
30. 3. 2002 nastane pro nás přesun do krásné krajinné oblasti Českého Středohoří. Konkrétně na Českolipsko, kde se nachází jistý objekt čítající asi 30 míst k spaní – postele. (+ karimatky, aby se nás vešlo i víc) Je to barák, který budeme mít sami pro sebe. Sobota bude ve znamení přesunů a to po různých trasách, autobusy, vlaky, PĚŠKY!!!, pro majitele vlastních vozidel či jiných pojízdných čtyřkoláků (ANO ViNiLe srdečně vás zvu :o)) vyrobím též vlastní itinerář. Ostatně teď se dostávám k jádru pudla. Jeden každý se bude dopravovat na místo určení sám podle mnou podaných instrukcí (Nebojte plánuji, že nikdo nebude až tak úplně osamocen v Českolipské divočině)
Zúčastnění se celé akce komplet samozřejmě není povinné!
Budu ráda, když třeba Pražáci, zaneprázdnění povinnostmi, se uvolí k páteční akci. Naopak nebudou li se obyvatelé jiných končin chtít táhnout za cajzly do Práglu, nasměruji je přímo na danou nocležovnu dne 30.3. – nicméně přijdou tím možná o pár milých chvilek s přáteli, kteří nebudou sto dorazit do Severních Čech.
Celá akce by měla vrcholit večerem 30. 3., kdy, jak se ukazuje bude nejhojnější účast. Nicméně i program na večer 31.3. by měl být zajímavý. 30tého nečekejte velké noční organizování, mám vizi jen pobejt a popovídat si s lidmi co přijedou. Popít, kytary a tak…ostatně toho budeme mít všickni dost a dost…za celý den. Naopak na 31. něco vymyslím. Určitě si přivezte vlastní TVORBU!!! Dojde na ni!
Důležité informace:
FINANČNĚ :
UBYTOVÁNÍ: Počítejte každý 200,- za ubytování na víkend.
(Bude li nás víc než 20 lidu, tak to pak vyjde
levněji, ještě propočtu…)
Není to tak horentní suma, ale chápu,
pro leckoho je to dost... Když by někdo nejel
jen proto, že na to nemá, to by mne bolelo.
Takže se domluvíme.
Mileráda bych byla nesla celé náklady na svých bedrech, ale reálně musím zhodnotit, že bych to sama celé neutáhla.
DOPRAVA: Co se dopravy týče, jde o objekt vzdálený baj
vočko 100 km od Prahy.
Dle aktuálních tarifů, jízdné z Prahy, přijde,
až na místo, zhruba na necelých 100,- Kč
(Nezapomeňte: x 2 to mělo být…. :o)))))
chcete se asi i vracet, že?)
STRAVA: Starejte se každý sám!!!
Baštit je možné v restauracích
a hospodách oné dědiny.
Je tam koloniál, ale nevím
jak bude otevřen přes svátky…ZJISTÍM!
Barák má nějakou vlastní malou kuchyňku,
kde by se dalo i něco vykuchtit,
ale proboha nechtějte po mně,
abych zajišťovala ještě takové věci jako stravu
a nápoje pro celý kolektiv!
Je li někdo přesvědčen, že má nezřízenou potřebu většího množství tekutin….a nechce provozovat turistiku s barelem, či basou /týká se i hudebních nástrojů/..budu brát v úvahu i toto, takže objemnější bagáže nějak dopravíme, budu li o nich předem vědět…tím rozhodně nemyslím vaše batůžky s lůžkovinami a spodním prádélkem, to si odtáhnete na vlastních bedrech..jÓ život nejni peříčko…
Jinak pěší cesta nebude zase tak náročná. (Jistě LILINKO ujdeš to i ty…) Veškeré trasy procházíme s klukama, když to zvládne Žanek (8let), tak vy s báglem snad taky!
Co sebou????? URČITĚ spacák a karimatku a pak…no nebalíte se prvně, néééé? Počítejte, že část trasy půjdete pěšky. I ti v autech se trochu projdou. Nárok nevylézt z auta mají pouze řidiči a mnou povolené vyjímky…Jako třeba to malé éééé Krištůffků, i když u něj si to možná i rozmyslím…Mohli byste ho nést :o)))))
MOC SE NA VÁS TĚŠÍM.
Prosím teď mi SEM pište pouze počet osob a mail, kam vám budu moct poslat dotazník.
V něm z Vás budu tahat rozumy, abych celou akci mohla náležitě připravit!
PRAŽÁCI, (nejsem li s Vámi konkrétně domluvená ústně- chatově:o))) i počty lidí, které jste ochotni ubytovat.
PROSÍM VÁS
Má li někdo NEZŘÍZENOU touhu plkat, ať na vyjádření se, či případné dotazy použije předchozí upoutávku na danou akci. Tady bych pro přehlednost opravdu chtěla jen počty osob a mail
DÍK zolli