Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJak si kocour rozbil držku
Výběr: Carodej
22. 01. 2002
65
9
7718
Autor
Aki
Běžel kocour po střeše
ohlídnul se po bleše
Přes veškerou svoji snahu
ztratil při tom rovnováhu
Marně drápy škrábou plechy
překulil se přes kraj střechy
Nevěděl nic o fyzice
nevyznal se v statistice
přesto jako správná kočka
ladně jak sněhová vločka
dopadnul na všechny čtyři
vzduchem jen pár chlupů víří
Umíráček přesto zněl
páč ten kocour smůlu měl
že ten barák, co z něj spad
byl newyorskej mrakodrap...
9 názorů
Francesca Guilliamo
11. 09. 2011
Docela fajn textík. Takovej místy skoro Plíhal.
Franta už zase haluzí. Seberte mu absint.
Pišta_Hufnágl
24. 06. 2008
Z koček mám dokonalou fobii... viz mé Perutě. Takže se raději pozdržím jakýhkoliv komentářů, mohl by na mě někdo poštvat ochránce těch mňoukajících všudevlezlých a nechutně se vlísávajících, život sajících potvor.
...Marně drápy škrábou plechy...
. Chenoa - já to říkám (a píšu) pořád, že kočky jsou velmi odolné vůči působení mechanických i chemických vlivů...
Kocour si měl před zakousnutím a zahrabáním přečíst Poeův Předčasný pohřeb... :-)
Čokoládová
17. 06. 2005
To se tedy dějou věci...jednoho našeho kocoura zakousnul pes, strejda ho zahrabal, poněvadž to byl jeho pes a kocour druhý den přišel, byl trochu od hlíny a bez chlupů, ale vylízal se toho...pobavila jsem se tip
cekanka_ucekana
19. 05. 2003
cekanka: jestli mě chceš do oblíbenejch, tak tě to bude stát čokoládu... mlíčnou... voříškovou... + DPH... :o))
cekanka_ucekana
19. 05. 2003
4/5
Pěkné, humorné a rozhodně to není ...... jak tvrdí anonim. A možná se tomu směju právě proto, že nejsem zhulenej jako on :)
Kody: ...a na úkor chudáka koucoura... prostě všechno na světě je relativní... :o)
Mrakodrap mne dnes dostal a já se opět válím pod stolem v křečích smíchu. Díky. Svět je zase o něco krásnější a veselejší.
Morbid_Pimple
05. 03. 2003Morbid_Pimple
05. 03. 2003Morbid_Pimple
05. 03. 2003
A je to jasný, musím do klubu, tohle je přesně to, co od literatury očekávám - aby mi slzy smíchu zkratovaly klávesnici...
:o) zvířátka miluju, ale tohle mě vážně dostalo :o))). Byl jsi první, kdo mě dneska rozesmál - asi se do tvýho klubu budu muset přihlásit - jinak to nevidím :o)))))
Viv: klidně se přihlas, ikdyž jsou nás, jednoduchejch, plný lesy, hlásí se k tomu málokdo... :o) a jestli ti nějaká ta moje blbina vykouzlila na tváři úsměv, je to jedině fajn, páč to je asi jedinej důvod, proč ty svý vejžblebty zveřejňuju :o))
SarahMarieSchwarz
20. 10. 2002SatanasekHnusacek
11. 10. 2002
Satanasek: dikas, já zase zvracím, když to přeženu s pivama... teda jenom občas... ale to asi každej... :o))
a jestli si u tvých věcí lidi ťukaj na hlavu, u těch mých mlátěj hlavou do zdi... :o))
SatanasekHnusacek
11. 10. 2002
Dohajzlu! Bejt tam dole pytel poctivý mouky, tak moh bejt kocour eště mezi náma!
Dobrá pointa.
*
Farina: :o)) no nevím... kdyby tam tý mouky bylo pár set tun, pak možná... :o)
Angioletto
27. 08. 2002Monty_Python
11. 07. 2002Jať_secundum
11. 07. 2002
Tohle je naprosto perfektní blbůstka. Jelikož je to férová kategorie, nevím, proč by to nemohla být Výběrová blbůstka. Já ji za takovou považuji.
Carodej: tý brďo, moje vejhlodiny se cpou do výběru :o) začínám bejt slavnej, asi se pudu vožrat :o)))
díky tobě i všem ostatním za úsměv :o)
Proč sem dostávám avízka? Vždyť vím kluci, že jste bezva a tohle dílko jsem už četla...tak o co jdééé?:o))))
Pápá
... mám radost, že tě můžu číst...ty sluníčko jedno:-))
...a kdybych mohla, dávno bych tě dala do Výběru...
...u tebe je moc fajn ...:-)
Ano Aki, začínáš bejt slavnej:o)))
Moji vejhlodinu( hezkej název) dal Carodej taky do výběru...nepudem se teda obumbat spolu?;o)
Astalavista
13. 06. 2002
tohle až bude číst Mikeš, tak ho bude svědit, teda lechtat celý kožíšek :o)
připomíná mi to:
Do pastičky na myši,
chytila se kočka,
od dneška nic nevidí,
vystříkla jí očka.
Dobré kočičí drama,usmála jsem se.
Jeanne: :o)) ty tvoje očka jsou ale myslím přece jen trochu drsnější :o)
@.
Simčo, já přece nad věcí jsem, já se tomu jenom směju... :o)
Mstít se za to, že se někomu moje básnička nelíbí, to je něco jako... Borcovo dílo samo o sobě... :o))
@.
ta nelogicnost s rozbitim drzky kdyz dopadl na vsechny ctyri mi v tom jedine vadi..)))
Stevenson: nelogičnost? myslím, že kdybys slít z mrakodrapu, rozbil by sis držku, ať bys spadnul na cokoliv.... :o)))
Borec: oki, jestli to nejsi ty, přijmi, prosím, moji omluvu...
škoda, že je ten kritik anonymní, když už na mě někdo plive, tak by mě zajímalo proč...
Já ty svoje dílka nepovažuju za žádnou poezii. Ale myslím, že ten kocour až zas taková sračka není... :o)
Kritiku na svoji hlavu beru, nejsem až zas takovej egoista... Ale beru opodstatněnou kritiku, tomuhle se jen směju... :o))
apropos, když nejsi Andree, jak jsi tak rychle přišel na to, že jsem sem napsal svoji domněnku o tvý totožnosti s ním? Nerad bych se plet, ale myslím, že jsem posla avízo jen jemu... :o)
Erbé: nech ho... bych řek, že to je jen jeden takovej, co neunes moji kritiku... nerad bych se plet, ale myslím, že Andree, Borec a Anonym 61 jsou jedna a tatáž perzóna...
ale díky za zastání :o)
Aki: Mě ta tvoje kritika vůbec nezajímá. Tu si můžeš strčit... Navíc nejsem Anonym61 ani Andree. Asi se nemůžeš smířit s tím, že se najdou lidé kterým se ten tvůj výtvor nelíbí.
Naprosto neoriginální a bez nápadu. Samá mrtvá zvířátka atd... Těchto básniček je plný internet!
Snehulacek
06. 03. 2002terminátor
05. 03. 2002Monty_Python
08. 02. 2002
... A jde ráno Johny do práce a diví se, kde se na chodníku vzala taková nádherná, ultra-jemná, umělecky zpracovaná rohožka... :-)))
Seběhly se kočky z dáli
Dlouho o tom rokovali
"Paní to je o ničem"
"Neměl dobrý tlumiče" TIP
Přání Materuly budiž vyslyšeno, přidal jsem zase nějaký svoje koniny :o)
Klub jednoduchejch ještě založenej není, že ne? Šel by do toho někdo se mnou? :o))
Tohle se mi líbilo a opravdu pobavilo.
Ten klub klidně založ sám, však on se někdo jistě přidá.
Pekné, vždy je fajn sa zasmiať...
Hoci, chudák kocúr, je to vlastne smutné...
:)
-t-
:-))))))) ve špatnou dobu na špatným místě, hmm, to se prostě nevyplácí :-))) TIP !!! jsem rád, že se tady člověk může zasmát :-)
Ja tedy názory nikdy nepíšu,ale tohle se mi líbí. Pobavilo mě to.Díky. Já vím možná jsem jednoduchej, ale možná se tak žije líp. Pa
Dík patří tobě, Filliku, já se nesnažím o žádnou hlubokomyslnou poezii, jsou to jen takový kraviny pro zasmání... Když budu vidět, že se to někomu líbí, rád sem přidám nějaký další věci :o)