Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSUPERJEŽIŠ 2 - supervyhodnotenie
Autor
Ježiš Kristus Nazaretský
Takže na úvod - som rád, že naša súťaž znovu vzbudila celkom slušný záujem - zasúložilo si dokopy sedem písmáckych autorov. A súťaže sa tiež nejakí zúčastnili. Toto kolo bolo napínavé do poslednej chvíie, keďže najprv istá autorka omylom vložila svoje dielo pod alternickom, čo znamenalo nezáujem písmákov a potenciálne víťazstvo. Potom však prišla Electra so zaujímavou taktikou a zamiešala poradím. Takže tu sú výsledky:
1. miesto: Electra*, pretože sa jej podarilo dosiahnuť najmenší počet tipov a to konkrétne nulu!
Špeciálne uznanie Ježiša Vykupiteľa získavajú: oran, Pomerančová a hynajs. Každý z nich ukázal, že vie lepšie ako bežný písmák (bežného písmáka si predstavte ako opicu, ktorá mláti banánom do klávesnice počítača). hynajs sa zároveň v tomto kole stal miláčikom publika.
Cenu poroty získava Pomerančová. Tu je hlas poroty: "Cenu poroty v tomto kole superježíše uděluji pomerančové za superpojetí Onanuky. Pevně věřím, že již v příštím roce budu moci nahlédnout do kalendáře a objevím datum, kdy bude i Onanuka oslavovat svůj svátek a stane se tak plnohodnotným superjménem, po kterém budeme moci pojmenovávat své superratolesti. Gratuluju."
A nakoniec mám tú česť udeliť cenu Judáša Iškariotského pre literárnych impotentov a neumětelov autorom Lakrov a FAE Bomb. Gratulujem!
P.S.: Všetky diela sú k nahliadnutiu v klube SUPERJEŽIŠ.