Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seG - Viktor Čistič
Autor
VH64
Viktor Čistič
G strávila celkem osm let v cizině a mluví anglicky, německy, portugalsky, rusky, španělsky a francouzsky. Prý byla au pair, studovala, navštěvovala dobré známé, pracovala a podobně. Na nic z toho ale tady v Čechách nejsou důvěryhodní svědkové a tak jsem si jí občas dobíral, že celý ten čas byla ve výcvikovém středisku nějaké tajné služby, kde rozvinula své dovednosti z moderního pětiboje, mě má jen jako společenské krytí, její občasné výlety na dva tři dny porůznu po Evropě jsou služební cesty za „klientem“ a až se jednou nevrátí, budu mít kliku, když mne nenavštíví Viktor Čistič. Nikdy mi to nerozmlouvala, ani se nesmála, jen se tak neurčitě tvářila.
Předpoklady by k podobné existenci určitě měla, kromě již zmíněného jazykového vybavení střílí jako Divoký Bill, šermuje, každý rok uběhne několik maratónů, desítku dá pod čtyřicet, při kraulu necáká, nikdy není nervózní, byla by úplně nenápadná, protože nikdo do toho světlovlasého mrněte s brejličkami neřekne, co všechno dovede a vydrží, a hlavně, je soutěživá a škudlivá.
Uklidňovala mne jen její neskutečná paličatost, běžně vedoucí až k sebedestruktivnímu jednání, protože nevěřím, že by rozumná tajná služba angažovala někoho s takovou slabinou.
Ovšem, o svých cestách do Anglie, Švýcarska, Itálie, Walesu nebo Řecka G nikdy kloudně nevyprávěla, nezahlédl jsem letenku, neukazovala fotografie a ani nás nikdo z údajných známých nikdy nepřijel navštívit. Tak nevím.