Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHadí trápení
25. 01. 2002
7
0
2732
Autor
Aki
Po zábradlí leze had
nemůže už dva dny spát
spolknul totiž vosu
teď mu bzučí z nosu
Haha - chudák vosa. Já byt vosou tak ho štípnu do jazyku a pak by se vidělo. Buď mě pustí a nebo mu jazyk oteče a zdechnem oba :)*T
To se hade nestydíš
Co Tě to jen napadlo
Jestli mě hned nepustíš
Dám Ti ostré žihadlo.
Z nosu poněvadž když had zavře pusu, tak z něj jiná ďoura nevede a přes tu kůži, maso a svaly to fakt slyšet není...
A co bys dělala ty, jako vosa? Vsadím se, že bys hledala škvíru, kudy ven... A jelikož jediná škvíra je viz výše, koukala bys smutně ven, páč by ses tamtudy neprotáhla, a bzučela strachy, že pojdeš hlady... :o)))
tímtoť detailně vysvětleno, co chtěl autor básní říci... ještě někdo tomu nerozumí? :o))
:o)) Nene, žádný kompromisy... Uznávám, že jsem tě, coby vosu těžce podcenil... :o))) Skutečná vosa má ale daleko menší mozkovou kapacitu. Neradovala by se, nechápala by, co se to s ní stalo a proč je najednou taková tma... Určitě by se jí taky stejskalo po vosích kámoškách a měla depku z toho, že její sexuální život je tímto v troskách... A trvám na tom, že by bzučela... :o))))
masožravec sem já!!!!
Aki, kam na to chodíš? uřekni se :o))))) pudu taky :o)
Materula:
Jsem netušil, že vosy nemaj mozek... To maj teda dost blbý... :o)
Hele, my to nějak nakonec dáme dohromady... :o))
Takže to shrnu...
Vosa píchá a protože nemá mozek, nedělá medy. Je to hmyz a tudíž bzučí... A jelikož je had v podstatě taková dlouhá dutá trubka, tak se to v něm hezky rozlíhá, akorát je to slyšet jenom nosem... Co ty na to? :o)))
A na biology kašlem, ty maj na práci jiný věci, než studovat náš vysoce inteligentní dialog... :o))
p.s. moje češtinářka by z nás měla určitě radost, takovejhle dokonalej rozbor básně asi ještě neviděla :o)))
pino:
u nás máme jednu takovou fajn hospůdku... ale tam by tě asi ještě nepustili, musíš chvilku vydržet a hledat inspiraci jinde :o))
mimochodem... kam na ni chodíš ty? :o)