Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMám nad postelí jeho plakát
Tam na vrcholcích
vysokých hor z kamene
na Tibetském hřbetě matičky země
v meditační chýši
už dlouho nebydlí
opustil ji v mládí
ten Velký muž
s pletí jemně zvrásněnou
jako povrch babiččiny
staré kožené kabelky
rozpraskané
dlouholetým používáním
Miluji jeho myšlenky
smýšlí pro jiné
přiznaný marxista
a to je dobře!
všudypřítomný
vyhnaný z domova
ale nevzdávající se
držitel Nobelovy ceny míru
je to on
v brýlích s kostěnou obroučkou
mám podobné
a když už je u toho
mám taky nad postelí
veliký plakát s jeho tváří
Je to on
Tändzin Gjamccho
Dalajláma
hrdina-intelektuál
26 názorů
To že Jan Těsnohlídek junior má nějaké "úspěchy" nutně nemusí znamenat, že nepíše srajdy. Už mnohokrát jsem se přesvědčil, že úspěch a skutečná kvalita spolu ruku v ruce opravdu kráčet nemusí.
A to něco málo, co jsem od něj měl "čest" číst, mne utvrdilo v přesvědčení, že on je taková ta typická škodná české "moderní" poezie: sebevědomej hybrid kafemlejnku a hlásné trouby - dort od pejska a kočičky, kterej navrch vypadá huj a uvnitř je fuj. Už moje babička říkávala: Není všechno zlato, co se třpytí, a zrovna on je toho pro mne zářným příkladem.
Ale to není jen příklad nějakého J.T. jun. Dneska čím dál víc lidí preferuje líbivou formu nad obsahem a určitá "klipovitost" myšlení a vnímání se stává standardem - normou, podle níž čím dál víc lidí posuzuje svět kolem nás se všemi zjevnými i nezjevnými projevy.
Takže abych to shrnul: Je mi daleko sympatičtější určitá docela vtipná parodie než expresivní "vyřvávání" pseudoproblémů a polopravd zabalenejch v do líbivýho celofánu.
Když myslíš, vyvracet ti to nebudu :)
Ono je možný dělat si z něčeho srandu nevědomě?
Mimochodem - oni mě milují, víš?
Jak můžete dávat tipy člověku, který si vědomě dělá srandu z Jana Těsnohlídka mladšího a jeho úspěchů??? Styďte se!
Nejdřív jsem myslel, že je řeč o Milarepovi. ÷)
Nejsi ty nějakej reinkarnovanej pandita?
A je dalajláma Číňan?
A ty jsi Gándhí?
A Indíra byla dcerou Mao ce tunga? **
Vampirelord
15. 10. 2012Taky se musím přidat k těm, co jsou šokování Tvojí umírněností....ale tohle Ti sluší mnohem víc....líbí....má to vypovídající sílu a neurazí.....***T.
Evženie Brambůrková
14. 10. 2012Nějak mírné a slušné. Nejsi, hochu, nemocen?
Ale jinak dobré*
sepotvkorunachstromu
14. 10. 2012--fajn..akorát mi tam chybí víc tvé typickénadsázky..anebo jsi ubral?
došiel šuter na sochy
14. 10. 2012rasista
Gymnazistka
14. 10. 2012Velký muž *