Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSMSkou být
Výběr: Wopi
26. 01. 2002
20
0
5396
Autor
Bacil
Chtěl bych být SMSkou
zapípat po tvém boku
když jedeš tramvají
tak unaveně šťastná
Přicházet k tobě
když jsi ve vaně
být hltán tvýma očima
Jepičí okamžik štěstí
a pak být smazán
tvými neposednými prstíky
mobil nepoužívám, takže osobní zkušenost chybí, ale tohle ti asi stejně zaokrouhlím na dvacet:-))) * *
Děkuju...
Rebulko, to mě mrzí, že mi nemůžeš poslat to čisílko :-(
Do klubu to klidně zařaď... ostatně členů klubu se na svolení ptát nemusíš, to je ve stanovách :-))
šortky? Máte snad na mysli Cimrmanovy short sroties, kterým říkal šortky? Zaujímavé
Nuití: Tvouj problem
m. ;o))
Prokletí:Kdepa, můj proublem to nejní, já se zasebevraždit nabíječkou od moubila nehodlám..mám lepší plán.....:o)
Prokletí, to nevím, protože mně nabíječková šňůrka až do vany nedosáhne, tudíž ....:o)
Líbí se mi to. A uvědomila jsem si, že ten mobil s sebou opravdu někdy tahám skoro až do vany.
Albi: PESemesky jsou vážně ňam ňam a asi na chvíli omlouvají dokonce i toho "baviče" (předpokládám, že to je ten, jehož všichni tušíme... :))
Moje kamarádka Janinka nedávno zavedla neuvěřitelně roztomilý výraz, díky kterému se už konečně můžeme vyhýbat podivnému slovidlu "esemeska"...
Už dva týdny si posíláme "šortky". :)))
Za veršovanou šortku se přimlouvám, myslím, že v této společnosti jsou víc než kde jinde vítané a oblíbené. Nejlepší jsou ty přímo z voleje - é, teda z displeje... s těmi se dá hrát do nekonečna a výsledek může být jednou novou literární kategorií:
"Short Poetic Message" :)))
Pusu, jezinky.
Šortky, to je vážně roztomilé. A ještě mnohem roztomilejší byly konkrétní šortky, které jsem loni dostával od jednoho líbezného stvoření, které mi však už žádné nepíše...
"Šortky" jsou hrozně hezký výraz!
Tuhle jsem slyšel od jednoho baviče na Nově (kterého jinak nesnáším) moc milý výraz pro vzkazy, které si nechávají pejsci na stromech a patnících: "pesemesky".
Albi, děkuju za doplnění a upozornění. Stydím se, že jsem na Kytí zapomněl... to by se mi nemělo stávat, na milou Kytí zapomínat.
Baci, to nebyl soutěž jen SMS poezie, ale SMS literárních děl. Básničky byly v menšině. A kromě mě a racka otiskli také kytičku.
Prokletí, však moubílek nejní pod elektrickým proudem :o) To máš, jako utržené sluchátko :o))) No prostě, ten se Ti ve vaně akorát zamlží, pak tu smsku dík tomu přečteš špatně, vznikne nedorozumění v odepsání a hádka je tu, na to pozor!!! :o)))
Modona: Mám tam i hezčejší :o) Ale nemám důvod je psát semka, no ne? :o)))
Nuití, dobrá,ale co když je zrovna připojenej k nabíječce? No? No?.... chro ;o))))))))))))))
m.
Mám tam taky i hezčejší, ale ne milejší:-)) nevím, jestli máš důvod, já měla, že byla výroční:-)))
Pozor!!! Z vany jest zakázáno dotýkati se přístrojů pod lektrickým proudem!!! Aby to nebyla poslední lázeň!!!
Hň, hň ;o)
m.
Dnes je tomu právě rok, co jsem dostala SMSku, kterou mám stále uloženu,protože byla "první".
Z emailu .......@............cz.:zd. B: Statecne devce jsi tam a nebo hajas.Miluji te.
Odesilatel: 900009124292768
Poslano: 01.52.57
31-01-2001
Takto si to zachytil snáď prvý. Spájať SMSku s poéziu - veľmi sa mi to nepozdáva. Ale zvládol si to dobre. Nápadito. Tip.
No dvě nejkrásnější SMSky mám uložené ve své paměti a ty se asi už nikdy nevymažou. První byla tohoto znění: „Baterka v prdeli, jsem na cmarykovi.“ Psal to jeden nezapomenutelný písmáček :o)))) Druhá byla velice krátká a zněla: „ . “ a nikdy jsem se nedověděla, kdo mi to tenkrát psal.
Spojení SMS a poezie ovšem není nic až tak nového. Loni konec konců byla v Reflexu přímo soutěž SMS poezie. Mezi nejlepšími se tehdy umístil mj. Albireo, a otištěn byl též výtvor Rackův.
Pěkných pár stránek SMS? No, že ano:o) Není nad to Je vidět, že jsem se nezbláznila jen já
Modonko, to bych taky dělal, ale mám paměť jen na 10 SMS. Ale ty dobré si přepisuju do počítače, už jich mám moc stránek... a to nepočítám jednu osůbku, jejíž SMSky mám přepsané a schované úplně všecky... (ale teď už mi žádné nepíše :-( ).
Děkujůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů!!!!!!!!
No,to se mi fakt líbilo.Už jsem taky měla pár chutí napsat něco podobnýho.Ale vždycky jsem to tak nějak odsunula stranou.Ale tohle se miv fakt líbí.
Gastarbajtr
26. 01. 2002
Na to téma "chtěl bych být" je spousta variací, tahle je obzvlášť milá
kombinace něžnosti a techniky mi opravdu zkroutila vous úsměvem
:))))
Astalavista
26. 01. 2002
To je móóóć muc:-)))))*
Některé SMSky si nechávám na furtm některé mám v telefonu už rok:-))
Konstantinidisová
26. 01. 2002
No...na www.ftipky.cz je podobnych textiku par stovek, takze to nak oslavne hodnotit nebudu...
Tohle je tak něžně hravé! Také si beru k vaně mobila - zatím neprotestuje a hezky se odtamtud posílají vlhké esemeskové pusy.
poslední verš se mi jeví jako navíc... možná příliš frivolní...
jinak moc hezké a TIP!
Frivolní? Možná... já vlastně nevím... možná, že toužím, aby se mnou bylo zacházeno frivolně :-)