Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÚ M O J
Výběr: Lyryk
28. 01. 2002
24
0
3539
Autor
Bacil
Úplně zbytečný
prázdný a vyvanulý
směju se na slečny
podržím kabát slečně
tvářím se úsměvečně
co uvnitř zbývá? nuly...
Mládí mi uteklo
dětství je v nedohlednu
chystám se na peklo
na nebe nemám šanci
jen mezi ztroskotanci
umírám, schnu a blednu.
Obklopen dušemi
příjemných kamarádek
je přece suše mi
v manželství nespokojen
idyla naoko jen
unaven z tichohádek.
Jsem příliš zbabělý:
žíly si nepřesekám
na tváři veselí
a uvnitř popel šedý
a ještě chladné ledy
co tajně kradu řekám...
Radsi si od nich pujc to pekne a muzes jim to vratit, az to v tobe zacne rust.
Bacilku je to krasny literarne, smutny obsahove a to o to vic, ze pravda stoji nedaleko ... Teda doufam, ze se vlastne jenom vzdaluje ... Naja A
...mám pocit, že ti tvou určitou náladu rozumím. Cítím se teď stejně, ne-li hůř. Skoro jako rozdvojení osobnosti viď?
TIP
Zápas... no... já jsem sice rozhodčí, ale ještě nemáme startéra... Až se najde startér, bude zápas :-))
Petritko - na to se dá odpovědět jedině tak, že ... člověk prostě ne vždycky dělá to, co je objektivně vzato pro něj nejlepší. Zvlášť člověk, zvyklý (jako já) dát hodně na city, pocity a instinkty - víc než na rozum... Na druhé straně musím zase zopakovat - báseň je výsledkem určité nálady, ne nějakého trvalého, dlouhodobého postoje. Takže neboj...
Jsem ráda, že autor i ostatní drazí písmánci poznali, že to nemyslím zle a nedostala jsem cihlou do hlavy... trochu jsem se bála...
Děkuju za podporu nejen mojí oblíbené paní doktorkové :))
Kuju!
Kdo my se tu opovážil milé (byť lehce oprsklé) Jezulinky mlátit cihlou do hlavy? Ten by si nutně koledoval o ránu cihlou... napřiklad ode mě.
Ó, děkuji... z toho by ale byla velmi ošklivá cihlovaná a možná by to skončilo třeba... barákem! :)
Barák mi radši nepřipomínej... nebo se zase dostanu do deprese. Zrovna včera jsem se dozvěděl, že definitivně nebude varianta "koupě bytu ve středu města" a bude varianta "stavba domku u tchánů na zahradě"... což mě trochu vykolejilo :-((
Radši něco veselejšího... Co takhle místo hodu cihlou PO NĚKOM udělat závod v hodu cihlou NA CÍL?
Závod v hodu na cíl:
rozhodčím je Bacil!
To je situace, to je situace :o)
chápem * PODPORUKA
----------
Ať žije Jezinka !!!
kdy bude zápas BaCílku
Zebřin_zlý_sen
29. 01. 2002
Myslím, že je trocha skoro na hádzanie flinty do žita. Vlastne na to je vždy príliš skoro...
Napísané je to pekne, ale ako životný postoj to stojí za h....odne málo...
Takže dúfam, že išlo len o báseň a za tú tip.
... a pokiaľ ide o ÚMOJ, myslím že ide o charakteristiku autora, kvôli autorovej vrodenej skromnosti zašifrovanú do skratky...
Úprimný
Milý
Obľúbený
Jedinec
:)))
Astalavista
28. 01. 2002
Jo a ještě něco - nelitute mě... ta báseň vyjadřuje náladu určité chvíle, momentální pocit, ale určitě ne celoživotní postoj. Nebojte.
Tichohádky,fakt krásný slovo,ale zdá se mi,že jsi moc smutnej.
Tak to teda ne,nejspíš ti taky něco napíšu.
Ale to až na šuplíku,beru to jako další domácí úkol,ale tenhle se mi bude plnit krásně.
A nesmutni!
***
Astalavista
28. 01. 2002
Tichohádky a ty ledy, co tajně kradeš řekám - no to je něco. Hezký.
Bacile! Ale!! Člověče!!! Víš, že už se blíží chvíle, kdy se budeš moci odrazit od dna??? Máš velký TIP (Humor ti nikdy nechyběl, tak sem s ním!)
Diana a Yeziiinka mají pravdu, Bacílku.Až se odrazíš od dna, poznáš spoustu jiných nádher, i když s příchutí hořkosmutnou třeba :-)*
Takhle ne... takhle je všechno špatně. Snaha najít, co všechno je bezvýchodné a pojmenovat, co všechno trápí, ještě nikdy nikomu nic nevyjasnily, od ničeho neulevily a k ničemu dobrému nevedly...
Já vím, že naprostá většina z nás tady právě tvoří básně přímo ze smutku, ale...
... ale začínat rovnou veršem "úplně zbytečný"...
Je to velmi smutná, hořká a nastydlá báseň.
Wopíku... :) To jako třeba Plzeň-Jezinkov? :))
Já myslím, že když už, tak je to Ústav pro Mimořádně Oprsklé Jezinky.
Mi guerido, Bacílku
Tak se mi zdá, že tento týden byl perný.
Odinstalovals instalatéry, ale nějak kradmo odinstalováváš hlavně sám sebe! Brr!!! Žádná jednostranost, nevzdávej se! Vlastně: Jednou jste dva.. tři...čtyři, takže nevzdávejte to! Idyla na oko jen.....je ti to k něčemu? Je vám to k něčemu? Přesto: chceš to zvládnout?
Není na "krizi středního věku" brzy? JeJeJeJéjéje
No tak, úsměv.!!!
Takže doufám, že ses na mě řádně maštval, můj milý, ale proto jsem ti to nenapsala. Podkladem byla krize vlastní rodinky, naštěstí bývalá
Ahojky Mwrlitka
Slovo tichohádky je fakt moc hezký a asi si dovedu představit, co znamená....TIP