Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sez podzimu
Autor
Můra73
vítr až k zemi ohýbal
plešaté stvoly pampelišek
i ona zakloněná pod úborem lustru
foukala
oči posílala na výzvědy
jestli už v koutech světlo neklíčí
42 názorů
Moc se mi líbí. Jsem rád, že jsem ji náhodou našel.
Nezbývá mi než být lustr.
Martas1985
10. 04. 2014zblblýptáček
01. 12. 2012skvěle úsporná věc :) t.
Na podzim se dějí věci, když "vítr Neznámého se zdvihá v alejích".
Pregnantní!*
KlubkoRedaktorůSyčí
17. 11. 2012Když se podaří rozlousknout (mně hloupému po nápovědě) pak je to úžasná báseň. Cyklus věčného znovuzrození, světla a zimy. Nazírání dál a těšení se z nevyhnutelného světla v koutech kde klíčí.
Až nakonec existenc báseň.
docela se mi líbí, když mi někteří čtenáři jelení, tak bych Tě v tom stavu docela ráda nechala :o)
Tak daleko jsem se ještě dostal, nebo spíš dopracoval, že jsem si představil šaty plešaté pampelišky ve tvaru lustru. K tomu jsem se snažil představovat si jak se pod šatama někdo zaklání, šaty přece drží na zadku a ne na ramenou a tak se dost těžko zaklání, ale i to jsem s vypětím fantazie přijal, pak jsem si představil že tato pod šaty zaklánějící se plešatá pampeliška taky fouká zárovn s tím větrem a žřejmě tím chtěla naznačit, že se chystá pozorovat, jestli světlo, na které v tom záklobu bezva vidí, náhodou taky neklíčí - takže ona asi právě taky klíčí. No zkrátka jsem z toho jelen právě když si to představím ;-)
Troufám si tvrdit, že to není zmatené. :o)
Jsou lustry, které mají podobu květenství pampelišek (úbor). Když je rozhoupeš, začne lítat až do koutů světelné chmýří...
sepotvkorunachstromu
21. 10. 2012..krásná..