Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠPATNĚ PŘENOSNÝ ZÁŽITEK
Autor
srozumeni
24 názorů
HadrovaPanenka
27. 10. 2012***
Má štěstí, že má Tebe a Ty máš tolik síly. Já bych to nezvládla, to vím jistě.T*
Hledání cesty ke spokojenosti všech je těžké a je němu potřeba hodně silné dobré vůle i podpory a pomoci okolí. A víra, že snad jednou dojde ke zlepšení stavu.*
plpko nevie, čo k tomu povedať, tak povedal aspoň 2x
sorry, Michalko:)))))
aj srozumeni, že ti tu vtipkujem, ale nedalo mi
Velmi emotivní a upřímné řádky srozumění. Těžko umí slovy vyjádřit, co teď cítím. Rozhodně to nevzdávejte a já vím, že ne. Můžu jen říct, že MOOOC držím ze všech sil palce, synovi i vám rodičům. Pevné nervy, hodně sil a lásky přeje Blanka.
Velmi emotivní a upřímné řádky srozumění. Těžko umí slovy vyjádřit, co teď cítím. Rozhodně to nevzdávejte a já vím, že ne. Můžu jen říct, že MOOOC držím ze všech sil palce, synovi i vám rodičům. Pevné nervy, hodně sil a lásky přeje Blanka.
Je to 19let hledání nejlepší z možných cest. Z možných. Že občas zapochybuješ o správnosti některé z nich? Třeba na některé své otázky nikdy nedostaneš odpovědi... ale to nic nemění na síle vašeho hledání... tvé i tvého manžela. Vím, že každý z nás vnímá a cítí sám za sebe, ale i přesto vy stojíte po mnoho let vedle sebe a nakonec hledáte společně. Přeji hodně sil do dalšího hledání...
Bonaventurová
20. 10. 2012Přeju hodně síly. *
brackenridge
20. 10. 2012drzim palce T