Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZprostředka
Autor
těša
Uprostřed špatně
trvá; příkoří
nestřídá uprostřed situace
nic a nic nestřídá
nic uprostřed.
Po mnoha náznacích pak situace končí
cosi vítězí, cosi prohrává
a člověk taky cosi.
Dodělo se.
Zvolna je jiné,
začátkem vábí k zájmu; angažmá
trhá situaci v cáry situace
lhostejné do dalšího seskupení
v situaci uprostřed.
12 názorů
Filosofie a poezie se dohromady moc nemusí, ale výsledky bývají někdy zajímavé...*
Nenech se mnou nahlodat, to jsem nechtěla. Jde o rezonanci, ne autoritativní výklad:) Přesně tak jsem tu periodicitu pochopila, prostě mi ten pubertální dvojsmysl ujel. Čím jsem starší, tím míň mi přijde, že se v mém životě opakujou větší podobný úseky (přijde mi že vývoj situací i řešení jsou pestřejší, byť věci většinou dopadnou stejně pitomě jako už tolikrát předtím), ale na těch každodenních mikrosituacích to vnímám pořád.
jo, perioda mi právě v tomlhe kontextu připadá lehce zábavná. já jsem tím původně myslel spíš opakovaný lezení do stejnejch...situací a určitou podobnost různejch úseků života, ale možná je to stejný i každodenně.
Díky za ten časovej údaj, slovo perioda mě mírně vyděsilo. No, samozřejmě ze slov a ještě poetických můžu jen tušit, co máš na mysli, ale stav, kdy jsem "v meziřešení" nějaké situace a čekám, jak to dopadne, zažívám skoro denně a je to pěkně nepříjemný. Takže za světlé a hlavně jednoznačnější zítřky:)
dík :)
edvine, na větvi jsem z toho taky. a moderní je jen...vždyť jsme o tom mluvili u komenského a experiential learning :)
oldrichu, díky za zájem, budu rád za komentáře.
baziliško, to ti úplně nezávidím, má perioda trvá tak tři měsíce :)))
Tak tohle není na jeden text od autora. Musím se ti podívat blíže na zoubek. Což sice bude nějaký čas trvat, ale považuji to za nutné.
V tomhle případě zatím nejsem schopen rozlišit, o co se jedná. Musím si udělat šiřší obrázek...
Never More
17. 01. 2013*t
Ach jo, já asi toho čtení moderní poezie nechám... Vždyť jsem z té básně úplně na větvi.
Ed :)