Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKřest Legendy o Dagad Trikonu II., Návrat Avastů, 1.12. Praha
Autor
šálinka
Milí přátelé,
zveme vás na velké, hudebně-meditační setkání u příležitosti prezentace 2. dílu knihy Legenda o Dagad Trikonu Gregoira de Kalbermattena, Návrat Avastů.
Přináší další důležité informace a vhledy pro právě probíhající přechod do nové úrovně vědomí. O nutnosti zapojit do procesu transformace svou vlastní transformační energii a naučit se ji vědomě používat, předávat její probouzení dál a stát se čistými kanály pro její proudění na kolektivní úrovni.
Akce s autogramiádou proběhne za přítomnosti autora a doprovodu meditačních písní skupiny Vítr do dlaně formou praktického prožitkového workshopu 1.12.2012 v 15:00-19:00 hod. v sále Na Marjánce, Bělohorská 35, Praha 6, nedaleko Pražského hradu.
16 názorů
Avastové, hm... V tomhle případě se jedná o duchovně vyspělou civilizaci z legendárního Zlatého věku lidstva :)
...a tu transformační energii uměli, jak vypráví legenda, velice dobře používat. I současný člověk ji může kone konců cítit proudit nad vlastní hlavou, když se trochu zklidní :)