Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevzdialenost medzi dvoma dotykmi
Autor
dick
...prsty sa mi rozbehli po klavesnici. postláčali zopár tlačidiel a ja som ti mohol on-line napísať, že Ťa ľúbim. Koho? no predsa Teba, alias či nick, prezývka, za ktorou sa skrýva žena (či muž??) s otázkou v očiach, na ktorú by som možno dávam odpoveď. a ako to už býva, vznikajú ďalšie otázky a odpovede a exponenciálnym radom ich počet narastá.. a tak prsty behajú po klávesnici vedené túžbou pretransformovať tú virtuálnu bytosť na reálnu. a čím viac odpovedí dostávam, tým viac rastie túžba poznať ju v realite. stretnút ju naživo. na čo potom toľko otázok? nestačí jedna- kde a kedy sa môžeme stretnúť naživo? - tak som to napísal. asi takto: -\" milá star3, nakoľko počtom otázok a odpovedí nerastie moje uspokojenie poznaním Teba, a rastie len túžba stretnúť Ťa naživo, aby som Ťa poznal, tak sa stretnime v sobotu o 0.00 hodine u Anjelov. Chytíme sa za ruky\"-...... prsty dobehli a ukazovák odklepol to magické ENTER.
na obrazovke sa objavil nápis: - Program provedl neplatnou operaci a bude zavřen. Veškeré informace, které nebyli uloženy, budou straceny. ZAVŘÍT -