je to pekná epická básnička. A musíš sa do nej zamilova´ť už od prvého riadku kvôli tomu strachu odpozorovanému z mŕtvych očí srnky... Jaj!
T!
skvělý!!! mlčím a je mi bezdešno... obdivuju tě...
a víš , co...
a tip)
na strach sa myslim mozeme vsetci pekne vykaslat
podla mna to ze obcas nieco skarede zazivame je OK to tak vzdz bude - dolezite je ze o tom vieme hovorit (pisat) a este navyse tak namakane
a este ma napadá jedna osobná pochvala - ALOHA si namakaná zena - vazim si ta za to ako uzasne pises
Mám raději srnky, které se znenadání vyplašeně zvednou z obilí a peláší a uhání, jako by jim šlo o život. Ono někdy taky - o ten jejich- jde. Ale ty neutíkej. O.K.? A ten tvůj strach už je doufám zažehnaný.
*Vypreparovaná pre Q.: ale jednou to ta srnka se svýma skleněnýma očima nevydrží, utrhne se z podstavce a uteče do stmívajícího se lesa...nutíš mě myslet, děkuju
m.
Ty máš spoustu jiných krásných vlastností, které by Ti ostatní mohli závidět. Důvěřuj si trošku! Kůži nech, kde je, ještě ji budeš potřebovat:-)))
Někde jsem četla toto: "Krásné je vědomí, že nás někdo miluje proto, jací jsme... Ale mnohem krásnější je vědomí, že nás někdo miluje I PŘESTO, jací jsme!" A o tom je Láska!!!
já vím....,těžké nosit vlastní kůži na trh Snad se nekdy taky bojim. I když ja jsem takova bezelstne bezprostredni. Mne nez dojde, že bych se mela bat, tak je po vsem :o) pak uz se jen bojim jak to dopadne...
AMBROSA, sidi : láska x lhostejnost, píšem to okolo obeda :-)
xpired : ak sa chceš niekam dostať, nechoď v mojich stopách
Sly : dík, ale ja sa s ním už veziem, a bavia ma jeho historky-hororky :-) Keď ma zastavil, povedal, že mám ísť opatrne! :-)
ALENKA : viem, stačilo mi naposledy, keď sme sa videli :-)))
strach, ten nepřítel
ten stopař všech slabých
ten neviditelný vrah nevinnosti
ten nespoutaný přelud člověčí
ten, který neexistuje a přec tak svazuje
ten, který tkví v myslích a je vymyšlen
ten, jež je nám jen stínem
a je tak opravdový
ale jen v mysli!!!!!
Zde jsi trochu vážnější ale neméně zajímavá. Takové pocity jsou mi docela blízké. Styl tvých zpovědí mi vážně sedí, obzvlášť nyní, když se snažím najít způsob, kterým bych v psaní postoupil (aspoň) o krůček dál. Měj se.
A každý jsme nejkrásnější...
Souhlasím s Ambrosou, i když možná jenom proto že je brzy ráno. A ráno já bývám odvážnější než večer. Odvaha a zbabělost, láska a strach. Je to fakt, ráno mám svět raději.
Nepredávaj svoju kožu ...!
Všetko sa dá spraviť ... a lebo obísť ...
Možno aj Láska ...
Nebuď taká smutná ... PROSÍM ...
T.I.P
Jen, mozna ze ona nemela neco ze tve duse... Urcite ne...
Nechci to hodnotit, smutek se nehodnoti.
ale dotklo se to tam uvnitr neceho...