Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOdhodlanej pohled
Autor
Robin Marnolli
Bloumám po tvém království
a snažím se
vážně se snažím
Být tvým lakem na nehty
štěteček
to je můj náměstek
nebo
tělový krém
vpíjet se den
co den
..a taky tvářenkou
abych tě políbil
Jako
tyčinka na rty
děláš svoje bábovičky
-taky chci si hrát
Mám totiž odhodlanej pohled
na tvoje rozpraskaný slzy
a vidím holku
malující srdce na zeď
a tak cítím že
naše děti nebudou na věšáku...
8 názorů
Slečna od vedle
25. 06. 2013Krásné, hravé!
S výběrem už to přehánět nebudu, dva jsou na upozornění na nového autora dost. Osobně se mi velmi líbí dva momenty, které se zdají být pro tebe do budoucna charakteristické: místo s náměstkem a odhodlanej pohled, potažmo celá ta poslední strofa. Popsal bych to jako odstoupení od samotného rozněžnění, dodání osobnitého pohledu celé scéně. Dávám do sledovaných.
Vidím, že jsi zde, zdá se nováčkem a tvůj vstup je zdařilý. Líbí se mi, že báseň má logickou struktutu, pevnou linku v obraznosti, která je nápaditá, civilní, hravá, snad až na ty bábovičky, tam mi to nějak uklouzává mimo, pak snad ještě i obraz se slzami a srdcem tak nějak vybočuje z té hravosti první půle, je však tlumen odhodlaným pohledem a hezky zakončen skvělou pointou ...dětí na věšáku.
Dávám výběr, nejen pro povzbuzení, ale také za formu a hlavně za sdělení, které mi zní hodně upřímně.