Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO koťatech
29. 01. 2002
21
1
4032
Autor
Aki
O koťatech
Dvě mouratý koťata
spadly venku do bláta
Poradil kdos jejich matce
přemáchnout je v Tatramatce
Dle návodu v brožůře
sušej se teď na šňůře...
1 názor
jirik: tvý přání je mi rozkazem... jmenuju tě nikoliv čtenářem dne. alébrž čtenářem tejdne! můžeš si to i nalepit na čelo a ukazovat kamarádům :o))
jinak díky za čtení, jsem rád, že tě ty mý kraviny pobavily :o)
Jaké kraviny, prostě díla nepochopeného génia... I když soudě podle ohlasů, až tak nepochopeného taky ne :)... A díky za jmenování čtenářem týdne (i když fakt, že už je neděle, to trochu kazí), zarámuju si to a třikrát denně se před tím pokloním, přísahám na stabilitu woken...
Jůůů, ja chci bejt taky čtenářkou dne... Nebo aspoň čtenářem, i když v Tvém světě je leccos možné, plooosíííím...
No, pořád lepší tatramatka než je drhnout ručně na valše...
blbjenka: nenenenene, mouratá je sice spisovně a podle pravidel, ale Akiho koťata jsou prostě mouratý a hotovo :o)
a já tě na oplátku jmenuju čtenářkou dne... jo, asi jo... :o))
"mouratá koťata" by mi znělo líp
ale je to móóc prímový
*
asi si tě dneska jmenuju objevem dne... jo, asi jo :)
Carodej: nebo taky... ale tohle byla kočka ještě nezkušená, tudíž použila návodu k obluze :o)
a díky :o)
Já to myslela v legraci. Básnička je hezká. Jen doufám, že se to ve skutečnosti nestalo.
Jitřenko, ač to tak nevypadá, proti kočkám ani jiným zvířátkům nemám vůbec nic. Naopak, mám je všechny hrozně rád, fakt. Snad jen s výjimkou komárů a blech... :o)
A můžu taky říct, že skoro všechny zvířátka maj zas rády mě (komáry nevyjímaje) :o))
Astalavista:
Jestli moje děti budou po mně, bude se jim to líbit víc, než ohranej a nic neříkající Skákal pes přes oves... :o)
A zkus si představit, co by to po tvým přednesu v první třídě udělalo se soudružkou učitelkou... :o)))
jen jestli jsi mily Aki
precet na nich navod taky
pro kocky je prakticky
cistit pouze chemicky..
a za to ze srsis vtipem
odmenim te tady TIPEM..
jen jestli jsi mily Aki
precet na nich navod taky
pro kocky je prakticky
cistit pouze chemicky..
a za to ze srsis vtipem
odmenim te tady TIPEM..
Líbí ... TIP ..... Napsal jsem na to svoji verzi, která je zde dnes k přečtení pod názvem "Kočičina"